Gå til innhold

Forumtreff i Vinterferien Oslo Lørdag 28.02.09 kl 1800


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har eid Henrik de to årene han var med :p Fikk ikke vite stats på soft ball skytinga vi hadde i år, men der var vi vel ganske equal.

Henrik er jo mer vant til ekte våpen hvor du må ta med vind osv i tankegang.

 

Men jeg har spilt dette opptil flere ganger. Ikke i MZ, men alikevel.

Lenke til kommentar
Men har de sån buffet hele tiden da? trodde den var litt varierende jeg (?)

Når noen av oss på universitetet tok en avslutningsmiddag hos peppes så mener jeg at vi fikk gruppepris, altså at du får så mange pizzaer dere vil for 100,-. Disse blir da laget inne på kjøkkenet og er ikke en buffet, men til bordene til de som har bestilt. Mener det krever at en er mer enn 8 personer. Kan dog kun velge blandt de enkle variantene (3 ingredienser eller noe).

Det kan være at vi fikk denne prisen fordi han ene jobber på Peppes i Ski, men skal ikke si noe sikkert.

 

Forøvrig er Nydalen et nydelig sted når det gjelder mulighet for sosialt samvær rundt bord. Relativt stor krok med plass til mange.

Lenke til kommentar

Har noen sjekka om det er bestilt på Laserzone eller hva det nå heter? Og reservert bord på restauranten dere skal til?

 

Dere kan jo ikke forvente at det skal gå bra når 20 stk skal inn på samme restaurant i ei helg. Eller at laserplassen i det hele tatt har ledige timer, ikke er reservert til et utrikningslag e.l.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Har noen sjekka om det er bestilt på Laserzone eller hva det nå heter? Og reservert bord på restauranten dere skal til?

 

Dere kan jo ikke forvente at det skal gå bra når 20 stk skal inn på samme restaurant i ei helg. Eller at laserplassen i det hele tatt har ledige timer, ikke er reservert til et utrikningslag e.l.

 

 

Mener å huske "The Duke" skulle ordne det.. Men jeg er overhodet IKKE sikker :s

Lenke til kommentar

Ikke sant? Det er nesten helg, ingen hører fra "organizer" TheDuke, og alle girer seg opp til å dra hit og dit, men ingenting er planlagt på forhånd..man kan ikke bare buse inn 20 stk på laserzone og regne med å få time der og da.

 

Edit: nå så jeg at datoen var neste helg ikke denne, men det skader ikke å planlegge før siste dagen heller.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...