ilpostino Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Hvorfor skal TGI inn på lista når folk tydeligvis ikke ønsker dette? hva er vitsen med å ikke ha det når folket først skal velge? selv om det ligger litt ned på listen er det faktisk folk som har stemt på TGI Fridays. edit: endret leif Endret 17. februar 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Da blir det treff på meg alikevel. Men noen som vet sånn ca hva en Pizza på peppes koster? Regner nesten med at vi kjøper i grupper eller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Vinterferien? Vinterferien for Oslo er denne uka... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ingen som ville bli banka i Street Fighter 4 tournament av meg, altså? Kjipinger. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 hva er vitsen med å ikke ha det når folket først skal velge? selv om det ligger litt ned pålisten er det faktisk folk som har stemt på TGI Fridays. Flott for dem da. Ingen som ville bli banka i Street Fighter 4 tournament av meg, altså? Kjipinger. Jeg er med jeg! Vinterferien? Vinterferien for Oslo er denne uka... Det tar vi ikke så nøye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Vinterferien? Vinterferien for Oslo er denne uka... Og noen andre steder har neste uke. Vi hadde en avstemning på forskjellige lørdager, 28.02.09 fikk flest stemmer Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Da blir det treff på meg alikevel. Men noen som vet sånn ca hva en Pizza på peppes koster? Regner nesten med at vi kjøper i grupper eller? Er 100 kroner for å ete alt du vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Men har de sån buffet hele tiden da? trodde den var litt varierende jeg (?) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Vinterferien? Vinterferien for Oslo er denne uka... Og noen andre steder har neste uke. Vi hadde en avstemning på forskjellige lørdager, 28.02.09 fikk flest stemmer Jaja, men likevel Er ikke vinterferien her Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jaja, men likevel Er ikke vinterferien her men så bor jo du på landet også da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jaja, men likevel Er ikke vinterferien her men så bor jo du på landet også da Det gjelder Oslo og. Så om Oslo er på landet, da begynner jeg å lure Lenke til kommentar
probin Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 ah.. noen som vi gi meg en god grunn som overtaler meg til å joine? har så lyst.. men et eller annet i meg som sier NEEEI! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Folk fra Asker om Vinterbro: "Er det ikke dekning i denne landsbyen??!" Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Da blir det treff på meg alikevel. Men noen som vet sånn ca hva en Pizza på peppes koster? Regner nesten med at vi kjøper i grupper eller? Er 100 kroner for å ete alt du vil. Ikke si sånt! Da kommer jeg jo bare til å spise opp butikken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Folk fra Asker om Vinterbro: "Er det ikke dekning i denne landsbyen??!" De er så flinke atte! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 ah.. noen som vi gi meg en god grunn som overtaler meg til å joine? har så lyst.. men et eller annet i meg som sier NEEEI! Det er sosialt og du får møte mange morsomme mennesker ^^ Jeg gleder meg Btw, jeg klarte endelig å sovne, Robin, og dermed forsov jeg meg kraftig x( Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Da ser det ut til at jeg har økonomiske muskler til å greie dette DVS Megazone og Peppes... Yessda!! Prepare to get pwnd! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Da ser det ut til at jeg har økonomiske muskler til å greie dette DVS Megazone og Peppes... Yessda!! Prepare to get pwnd! Av en same uten rettningssans? :!: I kid, i kid. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Da ser det ut til at jeg har økonomiske muskler til å greie dette DVS Megazone og Peppes... Yessda!! Prepare to get pwnd! Av en same uten rettningssans? :!: I kid, i kid. Tror ikke du vet hvor god jeg er på det spillet Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tror ikke du vet hvor god jeg er på det spillet Jeg har også hatt min trening. Vi skal ikke være på lag btw, i wanna see your skillz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå