MSg Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kan ikke se at jeg har fått invite b-real..? *skuffa* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Btw, ang navnelapper osv. Tenkte å dra på dressjakka med en tee under der det står forumnavnet mitt på ^^ Blir flott tenker jegx)Hvem er det som skal ordne med navnelapper? Nå ble det alikevel litt usikert på om jeg kommer. Fikk akkurat vite at tanta mi døde for noen timer siden, så jeg vet ikke når begravelsen blir. Kan hende det krasjer med forumtreffet. Får se litt. Kondolerer så meget. Kan ikke se at jeg har fått invite b-real..? *skuffa* INVITE ONLY! LALZ. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg er skuffet over dette b-real. Jeg vil og! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 @ B-real : Aner ikke, jeg bare så noe ang at man burde ha på seg navnelapper denne gangen. Men jeg vil tro at det er enklest om alle ordnet det selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg også! H vor skal vi møtes egentlig? Et random sted eller på spill-tingen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Best å sette en +i over inngangsdøra. (IRC-humor ftw) Endret 15. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Utdrikningslag : Laserspill er en perfekt aktivitet for et utdrikkingslag. Spill alle mot en, lag, eller alle mot alle. Passer for 5 personer eller fler. - Ingen promillekontroll - Forhåndsbestilling = labyrinten for dere selv - Eget rom til f.eks styrkedrikk før/etter spillet - Alle rettigheter - Vær ute i god tid! - Alltid suksess XD Lawls, kunne vært morsomt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Jeg er skuffet over dette b-real. Jeg vil og!Skuffet? Er ikke jeg som har tatt initiativet til dette treffet.Vet ikke om det i det hele tatt er ringt til Megazone og gjort bestilling eller om det er gjort noe med Peppes... Best å sette en +i over inngangsdøra. (IRC-humor ftw)+k kunne også ha fungert Når det gjelder navnelapper så er det sa vel bare å få tak i sprittusj og klisterlapper som en kan ha på det en har på seg Endret 15. februar 2009 av b-real Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Like fantastisk planlegging som sist mao? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kan vel se slik ut ja...med mindre The Duke har et ess i ermet som vi andre ikke er klar over. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Husk at en ekte nerd har telefonskrekk OG utsetter alt til helt i siste liten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Noen som vil sende ham pm og høre om han/noen har fikset noe? Eller vi kan håpe han titter innom her en eller annen gang i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Well da har jeg vel fått nok oversikt over hvor mange som skal spille laserspill, så da ringer jeg i morgen. Er jeg virkelig sent ute? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Well da har jeg vel fått nok oversikt over hvor mange som skal spille laserspill, så da ringer jeg i morgen. Er jeg virkelig sent ute? litt iallefall. du så hvordan det gikk forrige gang da jeg var sent ute. du bør bestille halvannen til to uker i forvenei for å være sikker på at vi får bord samlet og lignende, særlig når det er mange. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Duu duuu dududu. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Mañana, mañana! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 @ The Duke: Lamorampen skal også være med på laser (og mat), og tror skrollan meldte seg på før i tråden, nå vet jo ikke jeg om lista di i førstepost er oppdatert da=) Tror nok også at klistrelapp og sprittusj er enklest når det gjelder navnelapper. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Lurer på om jeg skal ha en lapp der det står "Hello. My name is Inigo Montoya" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor si at det var noen som tok den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå