Gå til innhold

Forumtreff i Vinterferien Oslo Lørdag 28.02.09 kl 1800

WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Jeg har ikke så mye peiling på hvor de forskjellige stedene er egentlig, så stemte Peppes Pizza Jernbanetorget siden jeg tenkte å komme med toget litt før treffet starter.

Lenke til kommentar
Men er det langt til Megazone fra de eventuelle spisestedene?

Megazone til TGI Fridays Klingenberg: Distanse: 1,86 km. Estimert tid: 2 minutter ,29 sekunder

Megazone til TGI Fridays Karl Johan: Distanse: 0,94 km. Estimert tid: 1 minutt ,15 sekunder

Megazone til TGI Fridays Aker brygge: Distanse: 4,85 km.Estimert tid: 5 minutter ,42 sekunder

Megazone til Peppes Pizza Jernbanetorget: Distanse: 1,38 km. Estimert tid: 1 minutt ,55 sekunder

Megazone til Peppes Pizza Stortingsgaten: Distanse: 1,54 km. Estimert tid: 2 minutter ,9 sekunder

Megazone til Peppes Pizza Oslo S: Distanse: 1,52 km.Estimert tid: 2 minutter ,8 sekunder

Megazone til Peppes Pizza Aker Brygge: Distanse: 4,67 km. Estimert tid: 5 minutter ,28 sekunder

Megazone til Big Horn Aker Brygge: Distanse: 4,93 km. Estimert tid: 5 minutter ,48 sekunder

Megazone til Rio Pizza Egertorget: Distanse: 0,95 km. Estimert tid: 1 minutt ,16 sekunder

Dette er ifra gay 1881 som bare gir meg kjøreavstand men det gir iallefall littegranne anelse om hvor ting ligger i forhold til hverandre.

Lenke til kommentar

Ja, den var til moderatorene (blant annet deg). Blir jo helt feil at vi bare kunne stemme på én, når man nå kan stemme på flere. Da vil jo ikke avstemningen bli riktig. La oss si at en TGI slår en Peppes med én stemme. Hva om jeg og en annen bruker hadde slengt på en stemme på alle Peppes-restauranter, om vi hadde hatt muligheten?

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Dette er ifra gay 1881 som bare gir meg kjøreavstand men det gir iallefall littegranne anelse om hvor ting ligger i forhold til hverandre.

Da så.. Bare det ikke blir ekstremt lenge å vandre ute i kulden, jeg er frysepinne :p

Lenke til kommentar
Ja, den var til moderatorene (blant annet deg). Blir jo helt feil at vi bare kunne stemme på én, når man nå kan stemme på flere. Da vil jo ikke avstemningen bli riktig. La oss si at en TGI slår en Peppes med én stemme. Hva om jeg og en annen bruker hadde slengt på en stemme på alle Peppes-restauranter, om vi hadde hatt muligheten?

Whine whine whine.

Jeg hater poll-systemet til IPB, de burde ha noen funksjoner ved navnet; "reset poll" og "remove poll" :mad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
Da så.. Bare det ikke blir ekstremt lenge å vandre ute i kulden, jeg er frysepinne :p

Har de ikke sånt fancy system med trikker og busser som går ofte i oslo da? ( i motsetning til her jeg bor):p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Haha, I lol'd. Men jeg har ikke aning om hvor/når busser og slikt går så det får andre finne ut av i så fall :p

Men skal vi spise eller spille først?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...