HaterDiskus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Flytt meg fra "påmeldte" til den ikke-eksisterende kanskje-listen. Hvis jeg kommer så blir jeg ikke med på laserspill. Min stemme gikk til bowling. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Hva med mulighet til å gi mer enn ett svar? Og kanskje resette poll i samme slengen, med tanke på hvor mange som har gitt svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har ikke så mye peiling på hvor de forskjellige stedene er egentlig, så stemte Peppes Pizza Jernbanetorget siden jeg tenkte å komme med toget litt før treffet starter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har endret så det er mulig for å stemme på flere alternativer.' The Duke, ringer du å bestiller på Megazone da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Men er det langt til Megazone fra de eventuelle spisestedene? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 nei, eller jo et stykke fra Aker Brygge! Men ellers er det bare en liten spasertur Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg stemte på samtslige peppes jeg. De er rimelig og har god (nok) mat. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hva med oss som stemte før man kunne velge mer enn ett alternativ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Men er det langt til Megazone fra de eventuelle spisestedene? Megazone til TGI Fridays Klingenberg: Distanse: 1,86 km. Estimert tid: 2 minutter ,29 sekunder Megazone til TGI Fridays Karl Johan: Distanse: 0,94 km. Estimert tid: 1 minutt ,15 sekunder Megazone til TGI Fridays Aker brygge: Distanse: 4,85 km.Estimert tid: 5 minutter ,42 sekunder Megazone til Peppes Pizza Jernbanetorget: Distanse: 1,38 km. Estimert tid: 1 minutt ,55 sekunder Megazone til Peppes Pizza Stortingsgaten: Distanse: 1,54 km. Estimert tid: 2 minutter ,9 sekunder Megazone til Peppes Pizza Oslo S: Distanse: 1,52 km.Estimert tid: 2 minutter ,8 sekunder Megazone til Peppes Pizza Aker Brygge: Distanse: 4,67 km. Estimert tid: 5 minutter ,28 sekunder Megazone til Big Horn Aker Brygge: Distanse: 4,93 km. Estimert tid: 5 minutter ,48 sekunder Megazone til Rio Pizza Egertorget: Distanse: 0,95 km. Estimert tid: 1 minutt ,16 sekunder Dette er ifra gay 1881 som bare gir meg kjøreavstand men det gir iallefall littegranne anelse om hvor ting ligger i forhold til hverandre. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Ja, den var til moderatorene (blant annet deg). Blir jo helt feil at vi bare kunne stemme på én, når man nå kan stemme på flere. Da vil jo ikke avstemningen bli riktig. La oss si at en TGI slår en Peppes med én stemme. Hva om jeg og en annen bruker hadde slengt på en stemme på alle Peppes-restauranter, om vi hadde hatt muligheten? Endret 10. februar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Dette er ifra gay 1881 som bare gir meg kjøreavstand men det gir iallefall littegranne anelse om hvor ting ligger i forhold til hverandre. Da så.. Bare det ikke blir ekstremt lenge å vandre ute i kulden, jeg er frysepinne Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, den var til moderatorene (blant annet deg). Blir jo helt feil at vi bare kunne stemme på én, når man nå kan stemme på flere. Da vil jo ikke avstemningen bli riktig. La oss si at en TGI slår en Peppes med én stemme. Hva om jeg og en annen bruker hadde slengt på en stemme på alle Peppes-restauranter, om vi hadde hatt muligheten? Whine whine whine. Jeg hater poll-systemet til IPB, de burde ha noen funksjoner ved navnet; "reset poll" og "remove poll" Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 for å whine litt mer over pollen som jeg selv lagde så glemte jeg å ta ed Egons... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 for å whine litt mer over pollen som jeg selv lagde så glemte jeg å ta ed Egons... Så det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Da så.. Bare det ikke blir ekstremt lenge å vandre ute i kulden, jeg er frysepinne Har de ikke sånt fancy system med trikker og busser som går ofte i oslo da? ( i motsetning til her jeg bor) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har hørt rykter om at de har noe slike trikkesystemer dog om de fungerer i kulden er jeg mer usikker på Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 hvis noen har med laptop med strøm kan vi sikkert ordne usb-varmeapparat som du sikkert kan låne på veien. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har hørt rykter om at de har noe slike trikkesystemer dog om de fungerer i kulden er jeg mer usikker på Fungerer dårlig i kulden, ja. Ivertfall når det er snø. (Noe som tydligvis kommer som en overraskelse hvert år) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Haha, I lol'd. Men jeg har ikke aning om hvor/når busser og slikt går så det får andre finne ut av i så fall Men skal vi spise eller spille først? Endret 10. februar 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 synes jeg ser en gjen nerder drive med masse fysisk aktivitet rett etter de har spist seg mette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå