Freedom1 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 grunnet innlegget er endret av b-real før du postet det I'm everywhere. Oh snap! Om bekledning, tror jeg jeg kjører camo-genser om vi skal spille laserspill, slik det ser ut nå //Blarcky Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Damn...og jeg så skulle stille i geek-outfit Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Du kan vel være geek selv om jeg skal gjemme meg inni labyrinten der? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nei..det er strengt umulig, jeg må jo beholde min ære der inne..kan ikke la vanlige "brukere" slå meg Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Uansett om jeg kjører camo eller store briller og bukseseler vil jeg gruse dere ned i støvla! kjører vel egentlig camo siden jeg ikke har noe særlig med geek-tøy.. men for all del, jeg kan godt komme i vanlige klær :=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen andre som synes det er litt lenge å vente til den 12. med å stenge pollen? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det blir vel uansett whining om ny avstemming uansett, så har vel lite å si? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det blir vel uansett whining om ny avstemming uansett, så har vel lite å si? Mathias har fått på seg cranky pants i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nei, fuck ny avstemming. Men jeg synes vi kan si at pollen stenges den 8. feks. Vi begynner jo å se litt resultater her allerede.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det blir vel uansett whining om ny avstemming uansett, så har vel lite å si?Mathias har fått på seg cranky pants i dag? It got PMS? Nei, fuck ny avstemming. Men jeg synes vi kan si at pollen stenges den 8. feks. Vi begynner jo å se litt resultater her allerede..Kan vurdere det til den 8 hvis gokart kommer lenger opp på lista ^__^ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Husk at gokart ofte har 18 års aldersgrense. Ihvertfall de stedene jeg har vært de siste årene. Noen som har sjekket det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Får håpe det da. Hva skjer med at laser får så jævlig med stemmer da folkens? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Laser er gøy da. En evighet siden jeg spilte riktignok. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gokart på Harald Huysman har 15-årsgrense, og de har de raskeste innendørs gokartene i Norge Men har ikke noe imot laser heller, hadde vært gromt det også //Blarcky Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan jeg bruke laser-øynene mine da eller blir det sett på som juks? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Laser tag.... It's gonna be LEGENDARY! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Laser er gøy da. En evighet siden jeg spilte riktignok. første gangen jeg var med på det spilte jeg i lysegrå hettegenser. tror jeg vet hvem som døde flest ganger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Husk at gokart ofte har 18 års aldersgrense. Ihvertfall de stedene jeg har vært de siste årene. Noen som har sjekket det? http://www.hhk.no/gokart.php 15år =) Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Husk at gokart ofte har 18 års aldersgrense. Ihvertfall de stedene jeg har vært de siste årene. Noen som har sjekket det? http://www.hhk.no/gokart.php 15år =) Y3r 2 l8 m8! 1 4lrdy t0ld h1m mu4h4h4! Nei men dette blir kos! Hvor skal det spises etterpå da? //Blarcky Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen forslag til spisesteder? Og nei, ikke pokker om jeg går til TGI en gang til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå