Snurreleif Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dristende som i "Borat" dristig, eller "Her kommer jeg og Thunderdomen min" dristig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kunne vært litt morsomt, men jeg veit ikke om jeg er tøff nok i trynet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Thunderdomen er NOE ukomfortabel i Borat kostyme, ellers takk. Får se om jeg i det hele tatt tør musefletter.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kunne vært litt morsomt, men jeg veit ikke om jeg er tøff nok i trynet Om du tør å gå med hånd og fotjern skal jeg gå med mansjetter/fotlenge eller noe. Eler omvendt, menda må vi kjøpe først. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva vil defineres som dristig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Moren din? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, hun også, men hvordan skal jeg se dristig ut? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Paintball eller gokart for min del og så en matbit. Hvor er det en skal ha alle disse aktivitetene? Kanskje en burde være ute litt god tid siden det ER vinterferie og det er sikkert en del aktivitet rundt om kring på slike steder siden det er skoleferier. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvis det er snakk om Oslo tror jeg vi ikke må stresse Uber-mye, ettersom vinterferien her er uke 8 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Lol...er det ikke sagt hvor dette treffet skal finne sted? Er det ikke Oslo som er meninga? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sette en dato på når avstemningen er slutt nå også? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sette frist til den 12? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dere får kose dere på treff, tror nok dessverre ikke det er noe for meg. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Lol...er det ikke sagt hvor dette treffet skal finne sted? Er det ikke Oslo som er meninga? tja, jeg fikk ihvertfall ikke noe med meg ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dere får kose dere på treff, tror nok dessverre ikke det er noe for meg. Tøv og tull, det er for alle.tja, jeg fikk ihvertfall ikke noe med meg ^^Har tatt en sjefsbestemmelse på at det skal være i Oslo nå Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dere får kose dere på treff, tror nok dessverre ikke det er noe for meg. hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tøv og tull, det er for alle. Ja, det er det, men det er ikke noe for meg dessverre. hvorfor ikke? Vel, jeg har vært med på en del forumtreff før gjennom andre forum, men har mistet interessen rett og slett. Dessuten føler jeg ikke at det passer særlig bra av flere årsaker. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vel, jeg har vært med på en del forumtreff før gjennom andre forum, men har mistet interessen rett og slett. Dessuten føler jeg ikke at det passer særlig bra av flere årsaker. Jeje, du får holde deg hjemme da. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vel, jeg har vært med på en del forumtreff før gjennom andre forum, men har mistet interessen rett og slett. Dessuten føler jeg ikke at det passer særlig bra av flere årsaker. Jeje, du får holde deg hjemme da. Hva slags holdning er dette? Det er jo nå vi skal fyre opp enda en poll om hennes deltakelse og få henne til å bukke under for gruppepresset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå