WheelMan Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg er av obvious reasons imot alt av fysisk aktivitet ..fotballtreffet fungerte fint. Der satt en liten gjeng på sidelinjen og plapret, meget koselig Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 all fysisk aktivitet ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jeg er av obvious reasons imot alt av fysisk aktivitet ..fotballtreffet fungerte fint. Der satt en liten gjeng på sidelinjen og plapret, meget koselig Alle vet at rullestolen er et skalkeskjul, og at den egentlige grunnen til at du er imot all fysisk aktivitet skyldes latskap. Endret 2. februar 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg er av obvious reasons imot alt av fysisk aktivitet ..fotballtreffet fungerte fint. Der satt en liten gjeng på sidelinjen og plapret, meget koselig Har ingenting imot å bare sitte et sted og prate/spise, siden jeg ikke har møt så mange forumtøser og ikke har vært på treff før. Men skjønner at de som har vært på treff flere ganger kanskje begynner å bli lei av å sitte på ræva og prate hver gang. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) all fysisk aktivitet ?You naughty girl Alle vet at rullestolen er et skalkeskjul, og at den egentlige grunnen til at du er imot all fysisk aktivitet skyldes latskap.*ahem* Litt av begge deler, kanskje? Endret 2. februar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tror Megazone er nedlagt for leeenge siden..har ikke sett noe i vinduene der hvertfall. Mulig jeg er helt på jordet nå.Nettsidene deres er da oppe å går så det virker som de forsatt er i drift Jeg er av obvious reasons imot alt av fysisk aktivitet ..fotballtreffet fungerte fint. Der satt en liten gjeng på sidelinjen og plapret, meget koselig Kanskje et matbittreff etterpå aktiviteten? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mulig jeg tenker på Arcade spille-hallen som var rett i nærheten da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mkay, flere forslag ifra folket på hva en kan gjøre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Heller airsoft enn paintball spør dere meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg er med på begge deler, heller det enn bowling. Men dersom det blir paintball, får man vel låne utstyr så det ikke blir jævlig med søl? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Da har jeg laget en ny poll med alternativer som kan gjennomføres. Når det er avgjort hva som skal gjøres lages en ny poll med hvor dette kan gjøres. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gokart hadde vært fun. Det har jeg ikke prøvd siden jeg var liek 12 eller noe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Mulig jeg tenker på Arcade spille-hallen som var rett i nærheten da. Tror du tenker på Kanalen ja. *sukk* Jeg lovte egentlig å bli med på forrige treff, så får bli med denne gangen, med mindre noe akutt hender. Endret 2. februar 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Mat etterpå høres koselig ut. Edit: Så ikke innlegget til Lars før nå. Endret 2. februar 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Gokart hadde vært fun. Det har jeg ikke prøvd siden jeg var liek 12 eller noe.Pass deg, jeg er rå bak rattet i en go-kart Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 *insert random rullestol-vits her* Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg vil være med! Regner med at dt ikke er noen aldersgrense? et fett for meg hvilken aktivitet vi driver med, jeg kommer nemlig til å gruse dere alle uansett, som den spreke 16-åring jeg er Jeg stemmer for navnelapper neste gang. Jeg nekter å ytre visningsnavnet mitt høyt. Det trenger du da ikke heller, du må jo ha et av de letteste navnene å vise med kroppsspråk //Blarcky Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Istedet for finklær som det var sist gang, stemmer jeg for at folk kler seg litt "dristig" denne gangen. Who's in? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tror ikke jeg har så mye dristig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tror ikke jeg har så mye dristig. Du får ha på deg så lite klær som mulig da. Eller kanskje jeg kan ta hånd og fotjern på deg og stikke av med nøkkelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå