Gå til innhold

Forumtreff i Vinterferien Oslo Lørdag 28.02.09 kl 1800


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Langbord ja - Duke er på telefonen, igjen :wee:

 

noen burde bli flinkere til å oppdatere førsteposten ;) hvordan skal vi egentlig rekke å være der klokken 19:30 hvis vi skal starte å spille 19:00? tar sikert litt tid å samle folkene til å dra bortover osv.

 

edit: hvis det sitter en skokk med ungdmer på et langbord og noen av de skal drikke alkohol kan det hende folket blir nektet servering. ble det en gang på TGI Fridays iallefall.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Så fint^^ hvorfor igjen?

Han glemte langbord.

 

hvordan skal vi egentlig rekke å være der klokken 19:30 hvis vi skal starte å spille 19:00? tar sikert litt tid å samle folkene til å dra bortover osv.

edit: hvis det sitter en skokk med ungdmer på et langbord og noen av de skal drikke alkohol kan det hende folket blir nektet servering. ble det en gang på TGI Fridays iallefall.

Skulle vi ikke spille 20x2 min, fra 18:30? Da er vi ferdig approx 19:20-ish, blir 10 min sene til Peppes da, maks.

Vel, TGI er TGI :ph34r:

 

Langbord er ordnet :)

Lenke til kommentar
Skulle vi ikke spille 20x2 min, fra 18:30? Da er vi ferdig approx 19:20-ish, blir 10 min sene til Peppes da, maks.

 

booket han ikke laser fra 19:00? for alt jeg vet har han endret tidspunktet men da bør dette opplyses om i førsteposten som er et ypperlig sted for å samle allt av relevant informasjon om treffet.

 

Vel, TGI er TGI :ph34r:

 

hvis det sitter en 16-åring og en 18 åring ved siden av hverandre på treffet (noe som ikke er usansynlig siden det blir langbord) og 18-åringen kjøper øl og lar 16-åringen drikke av halvliteren sin kan serveringsstedet (i dette tilfelle Peppes) i en ytterste konsekvens miste skjenkebevilgningen sin hvis det er skjenkekontroll tilstede. Om det går denne gangen vil vel tiden vise men jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at serveringsstedet er restriktive på dette.

Lenke til kommentar
Skulle vi ikke spille 20x2 min, fra 18:30? Da er vi ferdig approx 19:20-ish, blir 10 min sene til Peppes da, maks.

 

booket han ikke laser fra 19:00? for alt jeg vet har han endret tidspunktet men da bør dette opplyses om i førsteposten som er et ypperlig sted for å samle allt av relevant informasjon om treffet.

Booket ikke du fra 18:30?

Lenke til kommentar
Booket ikke du fra 18:30?

 

Øhm, jeg har akkurat bestilt selv kl 1900..

 

ringer du imorgen og sagt det har skjedd en dobbelbooking? er vel greiest å ta 18.30-tidspunktet (synes jeg iallefall) da det ligger nærmest tidspunktet som er stemt frem. imorgen ringer du der vi skal spise og booker der slik at vi får samlet bord.

Lenke til kommentar
Booket ikke du fra 18:30?

 

Øhm, jeg har akkurat bestilt selv kl 1900..

 

ringer du imorgen og sagt det har skjedd en dobbelbooking? er vel greiest å ta 18.30-tidspunktet (synes jeg iallefall) da det ligger nærmest tidspunktet som er stemt frem. imorgen ringer du der vi skal spise og booker der slik at vi får samlet bord.

 

Consider it done!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...