Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

har jeg havnet i vennefella?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp!

Er forelsket i en jente. Vi går i samme klasse,bor i samme blokk. Er sikker på at vi hadde noe på gang i høst. tok aldri sjansen selv dessverre. Jeg syns fremdeles det er mye på kropsspråket hennes som sier hun fremdeles er keen. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. mye som kan tyde på at jeg bare er venn også. etter mye om og men har jeg kommet frem til noen alternativer:

1) forsette som "venn" vi henger sammen og ser hvor det ender

2) Jeg prøver meg, rent kropslig når ved første gode anledning (det vil komme)

3) Si det som det er

4) kjøre masse sånn ignorerings taktikk og lignende...(er ikke så god på det)

dessuten er jeg sikker på at naboen (en annen i klassen) min også intresert i henne, men som ryktene sier så prøvde han seg for en stund siden og fikk avslag de er bare venner. alternativ 1 og 2 er litt vriene ettersom han ofte er veldig i veien (jeg hater han pr. nå, dypt og inderlig). Noen ganger lurer jeg på om han vil ødlegge for meg... jeg blir helt satt ut når han er med henne, selv om jeg vet de bare er venner.

uansett, har vondt inni meg. har aldri følt noe lignende før. Og det er enda verre når hun bor ca 7 meter unna meg... hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst, ikke vent på "den rette anledningen". Den vil aldri komme, og det er minst fire, fem andre som er interessert i samme dama. Gjør du ingenting vil de gjøre det. Sorry at jeg sier det så brutalt, men det er sannheten.

Når det er sagt er det opp til deg hva du vil. Om du vil dere bare skal være venner fortsetter du som nå. Om du vil være mer bør du snakke med henne. Inviter henne med ut på noe, besøk henne når du vet hun er alene (dere er venner, ikke sant?) og så videre. Kanskje send henne en liten teksmelding på telefonen og inviter henne på en film hos deg eller noe? Det er nok av muligheter. ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Hvis han vil knulle henne så det litt leit å bare være venner da! ... Får han det likevel til, så er hand gud :)

hehe, å knulle noen er ikke det samme som å være kjærester :p

Nei, men det er jævla mye lettere da!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Hvis han vil knulle henne så det litt leit å bare være venner da! ... Får han det likevel til, så er hand gud :)

ikke nødvendigvis.

Men vanligvis.

Lenke til kommentar

ikke nødvendigvis.

edit: tror uansett trådstarter har stikki, og vi har drept tråden :p

Men vanligvis.

hehe, flisespikkeri.

Endret av Go1den3ye
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

ikke nødvendigvis.

Men vanligvis.

hehe, flisespikkeri.

Ikke nødvendigvis.

:p

Lenke til kommentar

ikke nødvendigvis.

Men vanligvis.

hehe, flisespikkeri.

Ikke nødvendigvis.

:p

men vanligvis :D

Lenke til kommentar
sliter faktisk med nesten samme tilfelle :p

er det en utvei å sende en mld å spør "har vi noe på gang eller er vi bare venner?"

nja, ville ikke anbefalle det egentlig, styrker ikke din status.

ville heller kjørt en test, bedt med hu ut eller noe (ikke kino) så merker du fort om det er noe der eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest gjestefar

Hei, jeg har rotet litt med ei jente (kun en fest) og vi har hatt veldig god kontakt etter det, men lurer litt på hvordan jeg skal kjøre løpet for å sikre henne?=P

Vi snakker masse på sms og msn, hvor hun ofter tar initiativet, vi snakker også sammen face to face:)

Dette skjedde på Lørdag så har ikke gått veldig lang tid, men burde jeg be henne ut eller vente til vi havner på en felles fest igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...