huffaahuff Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg trenger hjelp! Er forelsket i en jente. Vi går i samme klasse,bor i samme blokk. Er sikker på at vi hadde noe på gang i høst. tok aldri sjansen selv dessverre. Jeg syns fremdeles det er mye på kropsspråket hennes som sier hun fremdeles er keen. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. mye som kan tyde på at jeg bare er venn også. etter mye om og men har jeg kommet frem til noen alternativer: 1) forsette som "venn" vi henger sammen og ser hvor det ender 2) Jeg prøver meg, rent kropslig når ved første gode anledning (det vil komme) 3) Si det som det er 4) kjøre masse sånn ignorerings taktikk og lignende...(er ikke så god på det) dessuten er jeg sikker på at naboen (en annen i klassen) min også intresert i henne, men som ryktene sier så prøvde han seg for en stund siden og fikk avslag de er bare venner. alternativ 1 og 2 er litt vriene ettersom han ofte er veldig i veien (jeg hater han pr. nå, dypt og inderlig). Noen ganger lurer jeg på om han vil ødlegge for meg... jeg blir helt satt ut når han er med henne, selv om jeg vet de bare er venner. uansett, har vondt inni meg. har aldri følt noe lignende før. Og det er enda verre når hun bor ca 7 meter unna meg... hjelp Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=334 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Først og fremst, ikke vent på "den rette anledningen". Den vil aldri komme, og det er minst fire, fem andre som er interessert i samme dama. Gjør du ingenting vil de gjøre det. Sorry at jeg sier det så brutalt, men det er sannheten. Når det er sagt er det opp til deg hva du vil. Om du vil dere bare skal være venner fortsetter du som nå. Om du vil være mer bør du snakke med henne. Inviter henne med ut på noe, besøk henne når du vet hun er alene (dere er venner, ikke sant?) og så videre. Kanskje send henne en liten teksmelding på telefonen og inviter henne på en film hos deg eller noe? Det er nok av muligheter. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvorfor "venne fella?" venner er jo koselig å ha skaffer meg nye venner rett som det er jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Å ha en venn, er ikke det samme so å ha en kjæreste Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 fullt klar over det, men ser dama på deg som venn, vel hvorfor dvele ved det, nyt heller vennskapet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvis han vil knulle henne så det litt leit å bare være venner da! ... Får han det likevel til, så er hand gud Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvis han vil knulle henne så det litt leit å bare være venner da! ... Får han det likevel til, så er hand gud hehe, å knulle noen er ikke det samme som å være kjærester Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Feilpostet. Flyttes ifra Sosial og til Samlivs-kategorien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvis han vil knulle henne så det litt leit å bare være venner da! ... Får han det likevel til, så er hand gud hehe, å knulle noen er ikke det samme som å være kjærester Nei, men det er jævla mye lettere da! Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvis han vil knulle henne så det litt leit å bare være venner da! ... Får han det likevel til, så er hand gud hehe, å knulle noen er ikke det samme som å være kjærester Nei, men det er jævla mye lettere da! ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvis han vil knulle henne så det litt leit å bare være venner da! ... Får han det likevel til, så er hand gud hehe, å knulle noen er ikke det samme som å være kjærester Nei, men det er jævla mye lettere da! ikke nødvendigvis. Men vanligvis. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Hvis han vil knulle henne så det litt leit å bare være venner da! ... Får han det likevel til, så er hand gud hehe, å knulle noen er ikke det samme som å være kjærester Nei, men det er jævla mye lettere da! ikke nødvendigvis. edit: tror uansett trådstarter har stikki, og vi har drept tråden Men vanligvis. hehe, flisespikkeri. Endret 16. februar 2009 av Go1den3ye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvis han vil knulle henne så det litt leit å bare være venner da! ... Får han det likevel til, så er hand gud hehe, å knulle noen er ikke det samme som å være kjærester Nei, men det er jævla mye lettere da! ikke nødvendigvis. edit: tror uansett trådstarter har stikki, og vi har drept tråden Men vanligvis. hehe, flisespikkeri. Ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hvis han vil knulle henne så det litt leit å bare være venner da! ... Får han det likevel til, så er hand gud hehe, å knulle noen er ikke det samme som å være kjærester Nei, men det er jævla mye lettere da! ikke nødvendigvis. edit: tror uansett trådstarter har stikki, og vi har drept tråden Men vanligvis. hehe, flisespikkeri. Ikke nødvendigvis. men vanligvis Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 sliter faktisk med nesten samme tilfelle er det en utvei å sende en mld å spør "har vi noe på gang eller er vi bare venner?" Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 sliter faktisk med nesten samme tilfelle er det en utvei å sende en mld å spør "har vi noe på gang eller er vi bare venner?" nja, ville ikke anbefalle det egentlig, styrker ikke din status. ville heller kjørt en test, bedt med hu ut eller noe (ikke kino) så merker du fort om det er noe der eller ikke. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vennefella er, etter hva jeg syns, bare en teit myte. Klart, noen kaller det vennefella hvis du liker ei dame og dere til slutt blir venner. MEN! Det er fordi gutta prøver seg for seint. Jada, gutter er mer sjenerte, men "vennefella" setter de fint foran sine føtter selv! Lenke til kommentar
Gjest gjestefar Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei, jeg har rotet litt med ei jente (kun en fest) og vi har hatt veldig god kontakt etter det, men lurer litt på hvordan jeg skal kjøre løpet for å sikre henne?=P Vi snakker masse på sms og msn, hvor hun ofter tar initiativet, vi snakker også sammen face to face:) Dette skjedde på Lørdag så har ikke gått veldig lang tid, men burde jeg be henne ut eller vente til vi havner på en felles fest igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kan du ikke be henne med på neste fest da? Hadde jeg gjort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå