Fjelldal83 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hei! Jeg fikk problemer med min Acer Aspire One og måtte dermed sende den inn. Fikk beskjed fra komplett at jeg skulle ta kontakt direkte med Acer Norge. Gjorde da dette og sendte den inn. Måtte betale 145 kr i frakt. Fikk den tilbake og det viste seg at de ikke hadde gjort jobben sin og det resultert i at jeg måtte enda en gang sende den inn og betale 145 kr. Det store spørsmålet er hvem er det som skal betale for frakten? Dette begynner å bli dyrt.. På Forhånd takk. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Avhjelp skal skje uten kostnad for forbrukeren. Så da ville jeg tatt kontakt med Acer som har bedt det om å sende den inn. Har du tatt vare på kvitteringen burde det ikke være noe problem å få igjen pengene hos Acer. Endret 20. januar 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei,i og med at du har kjøpt maskinen fra Komplett,skal Komplett dekke dine fraktutgifter. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei,i og med at du har kjøpt maskinen fra Komplett,skal Komplett dekke dine fraktutgifter. Hvis avtalen om å sende inn er gjort med Acer og ikke Komplett, er det naturlig at det Acer som skal dekke fraktutgiftene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå