fjeddiu Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hva synest dere om blodtypedietten? Har noen erfaringer? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hva synest dere om blodtypedietten? Har noen erfaringer? Hva er det? Er det en kost som består av kun type AB-? Vampyr? Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det er en diett der blodtypen bestemmer hva man kan spise. Det er basert på anekdoter og fantasi, ikke veldig vitenskaplig, mer pseudovitenskaplig. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har gått på den for noen år siden. Hadde veldig problemer med magen og fikk ingen hjelp av legen. En kollega tipset meg om dietten, da hun slet med det samme og dietten hadde gjort henne bra. Desperat som jeg var så var jeg villig til å prøve "alt". Det funket for min del, men jeg vet ikke hva du ønsker å oppnå med den. (Vekttap?) Jeg syntes det var tungvindt, men man blir sikkert vant etter hvert. Lenke til kommentar
duverden Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er veldig for den da siden min blodtype hadde både kaffe & rødvin som medisinsk Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Ville likt å sett statestikk over effekt ved blodtypedietten. Hva er bra og mindre bra ved denne dietten, Mirann? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ville likt å sett statestikk over effekt ved blodtypedietten. Hva er bra og mindre bra ved denne dietten, Mirann? Mindre bra er at det er veldig mye å forholde seg til. Vanskelig å få lagd seg middag og sånn. Og når man handler må man lese på innholdet for å ikke få seg noe man "ikke tåler". Slitsomt, synes jeg da. Det er noen år siden nå, så det er dette jeg husker best. Positive er at jeg ble bedre i magen. Ellers kan jeg ikke komme på noe. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg har gått på den for noen år siden. Hadde veldig problemer med magen og fikk ingen hjelp av legen. En kollega tipset meg om dietten, da hun slet med det samme og dietten hadde gjort henne bra. Desperat som jeg var så var jeg villig til å prøve "alt". Det funket for min del, men jeg vet ikke hva du ønsker å oppnå med den. (Vekttap?) Jeg syntes det var tungvindt, men man blir sikkert vant etter hvert. hvilken blodtype er du? ------------------ blodtype dietten er BS. selvfølgelig vil noen merke forbedring ettersom man oppfordres til å ligge unna sukker og spise sunn mat generelt... en slik forbedring gir alltid positive konsekvenser. skrev et lengre og døllt innlegg om dette her for leeeeeenge siden hvor jeg viser at blodtype dietten simpelten er basert på paleo/lavkarbo dietten, men bare har føyd på litt ekstra pseudovitenskapelig tøys for at forfatteren skal bli en rik dritt. vurderer man blodtype diett kan man like godt prøve lavkarbo eller paleo dietten. blodtype dietten sier at blodtypen bestemmer hva du tåler og ikke tåler av mat... til tross for at vi har utviklet oss i samme habitat og spist samme maten i løpet av hele vår utvikling så skal det liksom være slik at noen ikke tåler skalldyr og korn, mens andre tåler det men ikke rødt kjøtt osv bla bla bla bla PSEUDOVITENSKAPELIG TØYS UTEN GRUNNLAG Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg har gått på den for noen år siden. Hadde veldig problemer med magen og fikk ingen hjelp av legen. En kollega tipset meg om dietten, da hun slet med det samme og dietten hadde gjort henne bra. Desperat som jeg var så var jeg villig til å prøve "alt". Det funket for min del, men jeg vet ikke hva du ønsker å oppnå med den. (Vekttap?) Jeg syntes det var tungvindt, men man blir sikkert vant etter hvert. hvilken blodtype er du? ------------------ blodtype dietten er BS. selvfølgelig vil noen merke forbedring ettersom man oppfordres til å ligge unna sukker og spise sunn mat generelt... en slik forbedring gir alltid positive konsekvenser. skrev et lengre og døllt innlegg om dette her for leeeeeenge siden hvor jeg viser at blodtype dietten simpelten er basert på paleo/lavkarbo dietten, men bare har føyd på litt ekstra pseudovitenskapelig tøys for at forfatteren skal bli en rik dritt. vurderer man blodtype diett kan man like godt prøve lavkarbo eller paleo dietten. blodtype dietten sier at blodtypen bestemmer hva du tåler og ikke tåler av mat... til tross for at vi har utviklet oss i samme habitat og spist samme maten i løpet av hele vår utvikling så skal det liksom være slik at noen ikke tåler skalldyr og korn, mens andre tåler det men ikke rødt kjøtt osv bla bla bla bla PSEUDOVITENSKAPELIG TØYS UTEN GRUNNLAG Vet du hvor det lange og dølle innlegget ligger? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg har gått på den for noen år siden. Hadde veldig problemer med magen og fikk ingen hjelp av legen. En kollega tipset meg om dietten, da hun slet med det samme og dietten hadde gjort henne bra. Desperat som jeg var så var jeg villig til å prøve "alt". Det funket for min del, men jeg vet ikke hva du ønsker å oppnå med den. (Vekttap?) Jeg syntes det var tungvindt, men man blir sikkert vant etter hvert. hvilken blodtype er du? ------------------ blodtype dietten er BS. selvfølgelig vil noen merke forbedring ettersom man oppfordres til å ligge unna sukker og spise sunn mat generelt... en slik forbedring gir alltid positive konsekvenser. skrev et lengre og døllt innlegg om dette her for leeeeeenge siden hvor jeg viser at blodtype dietten simpelten er basert på paleo/lavkarbo dietten, men bare har føyd på litt ekstra pseudovitenskapelig tøys for at forfatteren skal bli en rik dritt. vurderer man blodtype diett kan man like godt prøve lavkarbo eller paleo dietten. blodtype dietten sier at blodtypen bestemmer hva du tåler og ikke tåler av mat... til tross for at vi har utviklet oss i samme habitat og spist samme maten i løpet av hele vår utvikling så skal det liksom være slik at noen ikke tåler skalldyr og korn, mens andre tåler det men ikke rødt kjøtt osv bla bla bla bla PSEUDOVITENSKAPELIG TØYS UTEN GRUNNLAG Jeg husker ikke lenger hvilken blodtype jeg har. Har det nedskrevet et sted. Det er godt mulig det er hold i det du skriver. Jeg ser ikke noe hensikt å forsvare den dietten på noen måten. Eller tale negativt om den, for den saks skyld. Jeg gikk som sagt bare på den en stund siden jeg var desperat i forhold til mageproblemer, og andre hadde positiv virkning av det. Føler meg absolutt ikke kompetabel til å gi noen avhandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå