reminett Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Nå har jeg lett lenge pc nettet etter en _skikkelig_ program som fikser problemet med treg PC. Endelig fant jeg det, og det var veldig lett å bruke! Kostet er par hundrelapper, men var billigere enn å kjøpe ny PC eller å levere inn maskinen. Ingen mer treg pc, og ingen slankere lommebok Tenkte jeg skulle introdusere meg til formet her med en hyggelig link til de som leter etter det samme som jeg gjorde -link fjernet- Godt nytt år, folkens! Endret 19. januar 2009 av Super8 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Da var du heldig, denne gangen Normalt sett så er det to ting (ikke hw oppgradering) som fikser trege maskiner: * Reinstallering av OS * Rollback (type ghost e.l.) Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Ser ingen grunn til og anbefale program som koster penger for og rydde opp i registeret. CCleaner sin register-renser gjør denne jobben gratis. Litt innsikt i oppstartprogrammer og noen gratis programmer som rydder i register/defragmerer. Trenger man aldrig og få treg pc,at man må reinnstalere med jevne mellorom er bare tull. Endret 19. januar 2009 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
norbat Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Dette er vel ett av mange såkalte affiliate-programmer (noen kaller dem rogue programs). Hovedpoenget er vel mer det å tjene penger enn å selge et godt program? Er det tilfeldigvis ditt domene (http://norpool.se), reminett? Endret 19. januar 2009 av norbat Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Mistanke om egenreklame. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg