Gå til innhold

[løst] Noob spørsmål angående vigo.no.

WaterMarked

Anbefalte innlegg

Jeg skal søke almen påbygg men finner de ikke i den lista der de står studielinjer.

Jeg har og prøvd å søkt, men finner ikke noe..

Har sendt mail til de som styrer med dette, men får ikke svar. Så for å slippe å sende fullt av mailer, er det noen her som kan hjelpe meg?

Er takknemlig for all hjelp.

Endret av WaterMarked
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

KenBoy: Sorry, dårlig tastatur og var å er trøtt... Jeg har jo fått passord og brukernavn , men var sikker vondt å forstå det når du ikke greier å lese ett innlegg med noen feil.

Men nå vet du det, kan du komme med noe mer teknisk?

Btw. Kanskje jeg vil å skole for å få rettskrivinga i orden igjen, lang tid med sms-forkortelser og dialekt er rene pesten når det kommer til å ordlegge\skrive akademisk riktig.

macros: Selvfølgelig kan jeg ringe, men tenkte kanskje noen her kunne gi meg svar så jeg får fikset det i kveld. Men er ikke så glad i å ringe når det kommer til slike ting, ender alltid opp med at jeg snakker med en som snakker dialekt som er vond å forstå. :p

Kanskje det bare er jeg som er lat, men hadde foretrukket å fått løsning i tekstformat. :)

Uansett, ingen som vet hva linja heter? Har jo kommet ett nytt system? Tenke kanskje de heter noe annet nå?

Skal jo ikke være så vanskelig å finne det studie?!

Endret av WaterMarked
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...