WaterMarked Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jeg skal søke almen påbygg men finner de ikke i den lista der de står studielinjer. Jeg har og prøvd å søkt, men finner ikke noe.. Har sendt mail til de som styrer med dette, men får ikke svar. Så for å slippe å sende fullt av mailer, er det noen her som kan hjelpe meg? Er takknemlig for all hjelp. Endret 21. januar 2009 av WaterMarked Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 For det første må du lære deg rettskriving og for det andre skal du få utdelt et brukernavn og et passord du skal bruke når du søker. Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Får du ikke svar på mail? Nei da ringer du. Får du fortsatt ikke svar, eller du er veldig lite glad i å ringe, går du til rådgiver(e) eller undervisningsleder(e) på skolen din. Endret 19. januar 2009 av macros. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) KenBoy: Sorry, dårlig tastatur og var å er trøtt... Jeg har jo fått passord og brukernavn , men var sikker vondt å forstå det når du ikke greier å lese ett innlegg med noen feil. Men nå vet du det, kan du komme med noe mer teknisk? Btw. Kanskje jeg vil å skole for å få rettskrivinga i orden igjen, lang tid med sms-forkortelser og dialekt er rene pesten når det kommer til å ordlegge\skrive akademisk riktig. macros: Selvfølgelig kan jeg ringe, men tenkte kanskje noen her kunne gi meg svar så jeg får fikset det i kveld. Men er ikke så glad i å ringe når det kommer til slike ting, ender alltid opp med at jeg snakker med en som snakker dialekt som er vond å forstå. Kanskje det bare er jeg som er lat, men hadde foretrukket å fått løsning i tekstformat. Uansett, ingen som vet hva linja heter? Har jo kommet ett nytt system? Tenke kanskje de heter noe annet nå? Skal jo ikke være så vanskelig å finne det studie?! Endret 19. januar 2009 av WaterMarked Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hmm, er usikker på om du som egentlig er endel av reform 94 (høres det ut som) skal ta fag som er endel av kunnskapsløftet. Men i så tilfelle, da søker du vel på "Studiespesialisering", med påbygg eller noe. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg gikk på videregående før kunnskapsløftet, så du har rett i det. Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Påbygging til generell studiekompetanse heter linja i dag. Kanskje du finner det da. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Etter litt stress så fan jeg ut at søkemotoren deres ikke fungerer. Jeg har søkt ved hjelp av koden til linja og navn, kommer ikke noe resultat.. Men jeg fant det selv. Tnx for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå