milkdog Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvilken jobb ville du hatt om du går på skole og skal ha deg en jobb, som helst ikke er butikk. Kan være hva som helst! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Lurer på det samme selv Blir 18 1.februar og vil ha jobb, men butikk funker nå det å da. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jobb på en ferge. F.eks. Color Line. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jobb på en ferge. F.eks. Color Line. Passer vel dårlig med 14-14 skift når man går på skole... Lenke til kommentar
milkdog Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Er ikke noe i en bank, forsikringsselskap, avis, hva som helst som går å gjøre vel? Hjelper vel litt å ha lappen? (Hva betyr signaturen din, Deila? :O Skjønner ingenting..) Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Vekter, da kan du jobbe når du vil på døgnet... Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jobb på en ferge. F.eks. Color Line. Passer vel dårlig med 14-14 skift når man går på skole... Det er sant, men nå tenkte jeg mer i den retning av sommerjobb. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Lurer på det samme selv Blir 18 1.februar og vil ha jobb, men butikk funker nå det å da. Jeg blir 21 1. februar... Da er vi nesten tvillinger! Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Bli pizzabud! Alltid kjekt å kjøre fra seg i en bil som ikke er din. kan kjøre mer graps da Lenke til kommentar
o0 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Bli pizzabud! Alltid kjekt å kjøre fra seg i en bil som ikke er din. kan kjøre mer graps da Hvorfor skal alltid folk mishandle firmabiler? Pizzabud må jo være en grei jobb... Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hvorfor vil du egentlig ikke i butikk? De fleste jobber folk på vår alder kan få er en eller annen form for butikk. Sitter selv i kassa i en matbutikk og ganske chill det egentlig. Blir ikke så veldig sliten og 119 i timen duger det. Telefonselger kan jo kanskje være noe? Endret 19. januar 2009 av Kaare_Jay Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 jeg ville også anbefalt pizzabud. Du kommer til å bli drittlei pizza, så kanskje man får litt helsegevinst av det og og du får kjøre bil jeg hadde tenkt å jobbe som pizzabud eller kjøre budbil før militæret. Men så tok jeg lastebillappen, og nå er jeg lastebilsjåfør. Et kjøreyrke er et godt valg for en ung kar som deg. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Lagerjobb? Burde ikke være no problem å få ihvertfall. Lenke til kommentar
milkdog Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Tenkte barnehage eller pizzabud, det var en veldig god ide! Jeg syns jobb i butikk er helt greit bare ville se på alternativene. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Barnehage blir kanskje litt vanskelig å kombinere med skole? Vil ikke anbefale telefonselger, makan til kjedelig jobb skal du lete lenge etter. Jobbet som telefonselger i 2 månder i sommer, bare dårlige minner Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jobbe som postbud er en mulighet hvis du har lappen. Kjenner noen som har gjort det, men belag deg på å jobbe mye helger/ferier. Selv ser jeg ikke helt den store skrekken ved å jobbe i butikk, selv jobber jeg i en sykkelbutikk og trives. Det passer å jobbe etter skolen, og jeg kan jobbe så mye jeg vil. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 butikkjobb er noe dritt! men sykkelbutikk er nok mye bedre, det er jo et bra alternativ Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har jobba på Expert som selger og synes det var helt greit. Litt kjedelig i lengden, men ikke på langt nær det verste av jobber. (Hva betyr signaturen din, Deila? :O Skjønner ingenting..) Vet ikke om du fikk svar på PM eller noe, men det er en quote fra Tore i radioresepsjonen på nrkP3. Så da vet du (og de andre her) det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå