Gå til innhold

Hvilken jobb for en 18 åring?

milkdog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor vil du egentlig ikke i butikk? De fleste jobber folk på vår alder kan få er en eller annen form for butikk. Sitter selv i kassa i en matbutikk og ganske chill det egentlig. Blir ikke så veldig sliten og 119 i timen duger det.

Telefonselger kan jo kanskje være noe?

Endret av Kaare_Jay
Lenke til kommentar

jeg ville også anbefalt pizzabud. Du kommer til å bli drittlei pizza, så kanskje man får litt helsegevinst av det og :p og du får kjøre bil :)

jeg hadde tenkt å jobbe som pizzabud eller kjøre budbil før militæret. Men så tok jeg lastebillappen, og nå er jeg lastebilsjåfør.

Et kjøreyrke er et godt valg for en ung kar som deg.

Lenke til kommentar

Jobbe som postbud er en mulighet hvis du har lappen. Kjenner noen som har gjort det, men belag deg på å jobbe mye helger/ferier. Selv ser jeg ikke helt den store skrekken ved å jobbe i butikk, selv jobber jeg i en sykkelbutikk og trives. Det passer å jobbe etter skolen, og jeg kan jobbe så mye jeg vil.

Lenke til kommentar

Har jobba på Expert som selger og synes det var helt greit. Litt kjedelig i lengden, men ikke på langt nær det verste av jobber.

(Hva betyr signaturen din, Deila? :O Skjønner ingenting..)

Vet ikke om du fikk svar på PM eller noe, men det er en quote fra Tore i radioresepsjonen på nrkP3. Så da vet du (og de andre her) det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...