loffen90 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Får ikke ut den gamle Cd spilleren fra min Nissan primera. Trenger jeg noen spesial verktøy til dette? legge ved ett bilde Som dere ser så er det 4 små hull som jeg tipper det skal noen spesial nøkler i? Endret 19. januar 2009 av loffen90 Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Du må ha 2stk pinner som du stikker inn på hver side. Fulgte med spilleren.. Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Du må ha 2stk pinner som du stikker inn på hver side. Fulgte med spilleren.. fant de nå, så nå kan du bare slette topicen. vis ikke noen vet hva som kan være årsaken til at min nye Alpine spiller ikke vil skru seg på? er det en eller annen "pin" som må dras ut for at de skal bli liv i den? ja sant det. men er løst nå nå har jeg ett nytt problem men jeg starter ett nyt topic hehe Endret 20. januar 2009 av loffen90 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Anbefaler deg å starte en ny tråd om det nye problemet ditt, der du beskriver hva du har gjort i monteringen osv. Så er det lettere å få hjelp, siden ingen som ikke går inn i tråden ser at du sliter med å få slått på spilleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå