BiB Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg har veldig god erfaring med MPX. Har aldri hatt noe problemer med de og har fått alt jeg har bestilt i løpet av 2 dager Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 MPX er en av de bedre nettbutikker når det gjelder service og support. Har handlet ganske mye der siden først på 2005 og har hatt 2 reklamasjoner som begge gjaldt harddisker og ditto tilbehør. I begge tilfeller fikk jeg ny vare uten spørsmål og kostnad for meg. Siste tilfelle gjaldt en ekstern Lacie 250GB kjøpt i oktober 2005 som sluttet å virke 12. januar i år. Sendte epost til MPX samme dag og fikk svar omgående om at retur var innvilget og returlapp var i posten til meg. I dag lå ny Lacie 500GB til meg klar til avhenting hos post i butikk. Jeg fikk altså ny disk som var 2 x størrelse av den gamle. Det kaller jeg service og MPX får en ny sekser hos meg. Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Da sitter jeg i spenning å venter på om jeg får pengene tilbake (har endelig sendt inn pc'en for 3. gang..) Lenke til kommentar
AmiloD Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg er ganske fornøyd med MPX. Rask levering og grei service. Har da ikke kjøpt bærbar hos dem. Kjøpte en Fujitsu-Siemens hos Komplett med 3 års garanti. Fikk problemer med vifta og måtte sende på service. Tok over 5 måneder, 25-30 samtaler og et par brev til komplett for å få den tilbake, og feilen var fortsatt ikke rettet. Endte opp med å få en ny bærbar. Men det var da ikke komplett sin feil. Jeg ba om en låne laptop og det fikk jeg, så her gjelder det å være litt utålmodig. Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg er ganske fornøyd med MPX. Rask levering og grei service. Har da ikke kjøpt bærbar hos dem. Kjøpte en Fujitsu-Siemens hos Komplett med 3 års garanti. Fikk problemer med vifta og måtte sende på service. Tok over 5 måneder, 25-30 samtaler og et par brev til komplett for å få den tilbake, og feilen var fortsatt ikke rettet. Endte opp med å få en ny bærbar. Men det var da ikke komplett sin feil. Jeg ba om en låne laptop og det fikk jeg, så her gjelder det å være litt utålmodig. rart.. jeg og ja, hele min slekt har handlet hos komplett.no i masse år, har handlet for ganske mange tusen. Når vi noen gang fikk et problem var de rask med svar og god løsning, men så klart, ingen er perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå