Gå til innhold

Trenger hjelp med Hamachi!


Anbefalte innlegg

Brukte dette programmet for 1-2 år siden. Nå skal jeg å en kompis spille igjen. Han bor noen timr unna. Vi skal spille Cs 1.6. Vet ikke hva vi gjør galt. Når jeg lager server finner jeg den på lan. Men ikke kompisen. Samme når han lager et game. Noen innstilinger som må endres ellns:P?

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja.. Før trengte vi ikke åpne noen porter u routeren. Jeg har prøvd med teamwiewe:S eller hva det heter.. Jeg har tatt vekk brannmuren på han kompisen sin data. Men jeg har AVG Internet Security. hvor skal jeg endre på det der kanskje? Men når jeg har på hamachi da finner jeg den serveren jeg har lagd på LAN. Men kom pisen finner den ikke. Samme når han lager. Han finner den på LAN men ikke jeg.

Lenke til kommentar
Ja.. Før trengte vi ikke åpne noen porter u routeren. Jeg har prøvd med teamwiewe:S eller hva det heter.. Jeg har tatt vekk brannmuren på han kompisen sin data. Men jeg har AVG Internet Security. hvor skal jeg endre på det der kanskje? Men når jeg har på hamachi da finner jeg den serveren jeg har lagd på LAN. Men kom pisen finner den ikke. Samme når han lager. Han finner den på LAN men ikke jeg.

 

funker det når dere pinger hverandre på hamachi?

Lenke til kommentar

Gå på hamachi.

Connect til samme server, på hamachi, som kompisen din.

Høyreklikk på navnet hans og trykk "Ping". Hvis det kommer "connection timed out" eller ingenting, så har en av dere brannmur på eller noe lignende.

Om det kommer opp "Ping" etterfulgt av et tall, så er alt bra.

Gå inn på CS -> Gå på Find Servers -> Gå på LAN -> Gå på vennen din sin server. Om serveren IKKE vises opp her, så går du på hamachi og skriver ned ipen hans. Ipen hans står ved siden av navnet hans på hamachi. Gå i console på CS, skriv "connect "IP"" (IP = IP til serveren)

 

Dette skal funke.

Hvis det enda er feil, så sjekk at ingen antivirusprogrammerer, brannmurer, defendere, liknende programmer (som hamachi) og sånt ikke er på. Dette SKAL gå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...