mada942 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Brukte dette programmet for 1-2 år siden. Nå skal jeg å en kompis spille igjen. Han bor noen timr unna. Vi skal spille Cs 1.6. Vet ikke hva vi gjør galt. Når jeg lager server finner jeg den på lan. Men ikke kompisen. Samme når han lager et game. Noen innstilinger som må endres ellns:P? Takk Lenke til kommentar
SoPpEn123 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Mulig dere har forskjellige versjoner, siden det er et par år siden sist du brukte det. dette ordnes ved å åpne hamachi, detetter trykke på den lille tannhjul-greia, deretter Update hamachi. prøvd det? Lenke til kommentar
mada942 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Ja... Vi hadde samme versjon.. Vet alt det med update og sånn. Er ikke heelt på jordet:P hehexD FLere tips tas imot! Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 fjern brannmur? åpne porter i ruteren? Lenke til kommentar
mada942 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Ja.. Før trengte vi ikke åpne noen porter u routeren. Jeg har prøvd med teamwiewe:S eller hva det heter.. Jeg har tatt vekk brannmuren på han kompisen sin data. Men jeg har AVG Internet Security. hvor skal jeg endre på det der kanskje? Men når jeg har på hamachi da finner jeg den serveren jeg har lagd på LAN. Men kom pisen finner den ikke. Samme når han lager. Han finner den på LAN men ikke jeg. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ja.. Før trengte vi ikke åpne noen porter u routeren. Jeg har prøvd med teamwiewe:S eller hva det heter.. Jeg har tatt vekk brannmuren på han kompisen sin data. Men jeg har AVG Internet Security. hvor skal jeg endre på det der kanskje? Men når jeg har på hamachi da finner jeg den serveren jeg har lagd på LAN. Men kom pisen finner den ikke. Samme når han lager. Han finner den på LAN men ikke jeg. funker det når dere pinger hverandre på hamachi? Lenke til kommentar
mada942 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 WTF? Pinger? Mener du chatter? Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 WTF? Pinger? Mener du chatter? når du er innpå hamachi så trykker du på navnet til kameraten din og så på "ping". hva kommer opp da? Lenke til kommentar
mada942 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Er på skolen.. Skal prøve når jeg kommer hjem straks;) Men hva skal det stå på ping? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Om du lager server, så må kompisen din kopiere Hamachi IPn din, og så skrive "connect IP" i console hvor IP skal være Hamachi IPn din. Lenke til kommentar
mada942 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 HÆÆÆÆÆÆÆÆ? Var ordene litt feil stilt der?:S Consolen på hamachi? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 I console på CS. Lenke til kommentar
mada942 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Kan noen forklare nøye hva jeg skal skrive og hva kompisen skal skrive. SKjønte ikke. Å hvilken IP fra hamachi? Hvor finner jeg den? Og hvordan skal jeg skrive hele skitten i consolen,,? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Gå på hamachi. Connect til samme server, på hamachi, som kompisen din. Høyreklikk på navnet hans og trykk "Ping". Hvis det kommer "connection timed out" eller ingenting, så har en av dere brannmur på eller noe lignende. Om det kommer opp "Ping" etterfulgt av et tall, så er alt bra. Gå inn på CS -> Gå på Find Servers -> Gå på LAN -> Gå på vennen din sin server. Om serveren IKKE vises opp her, så går du på hamachi og skriver ned ipen hans. Ipen hans står ved siden av navnet hans på hamachi. Gå i console på CS, skriv "connect "IP"" (IP = IP til serveren) Dette skal funke. Hvis det enda er feil, så sjekk at ingen antivirusprogrammerer, brannmurer, defendere, liknende programmer (som hamachi) og sånt ikke er på. Dette SKAL gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå