Alieu Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hvilket headset vil dere anbefale til spilling (CS) og avspilling av mp3'r? Max. 600Kr Tenkte på dette: http://www.akersmic.no/trade/productview/94336/33/ Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Jeg vil anbefale deg å prøve selv. Det finnes ingen bedre dommer en deg selv, noe som noen syns gir god lyd kan ikke andre fordra. Desverre er det vasnkeligere en før å få prøvd headset o.l under gode forhold, men det skulle nok gå å få prøvd de en stund. Om du absolut vil ha en anbefaling så bruker jeg Sony mdr-605 og det er de beste jeg har brukt noen gang. Men som sagt, det er individuelt. Edit: Sorry, tror nok Sony klokkene(?) koster mer en 600,-. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hvordan er Koss PortaPro og Koss SportaPro? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hvordan er Koss PortaPro og Koss SportaPro? Jeg har Koss PortaPro og er Veldig fornøyd, kjempe bra lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå