Callisto Star Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Er det flere enn meg som gjør det? Syns det er lettere å bare være "in the moment", og bare nyte det. Er jeg edru kommer jeg ofte inn på tanker som ikke har noe med sex å gjøre, og det irriterer meg. Blir også litt kleint til tider, men det kommer vel ann på hvem du gjør det med. Ser ofte folk som sier at fyllesex suger, men hittil syns jeg det er best. Kan såklart ikke være altfor drita da, men stadiet mellom brisen og full er helmax. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Fyllasex kan være fett, fordi du mister gjerne hemning og, som du sier, lever i øyeblikket. Kanskje litt lettere å ha sex med noen du ikke er helt trygg på når du er beruset. Hvis det er noen du har erfaring med fra før, så vil jeg si vanlig sex er bedre. Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det kan være godt en gang i blant hvis man er i et forhold med en person, og ellers har sex i edruelig tilstand. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 hvis dere ikke "tør" å gjøre de samme tingene i edru tilstand som i brisen tilstand da skjønner jeg hva du mener. sett dere mål, det skal være like enkelt å putte den i toern (eksempelvis) i edru tilstand som brisen, da har dere kommet et godt stykke på vei mot god edru sex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg