huggy Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hei, kjøpte for litt siden en trådløst mic på elkjøp, og joda, fet den, men nå funker ikke laderen lengre. Har mistet kviteringen fra elkjøp så er det tilfeldigvis noen som har en sånn lader di ikke trenger ? Jeg betaler porto osv seff :)Eventuelt noen som har en trådløst mic kjøpt på elkjøp regga i datan der sånn at jeg kan gå ned og si ditt navn ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Her tror jeg nok du vil trenge en god gammeldags dose med griseflaks Tror nok ikke det er mange som vil sette seg i samme situasjon som deg ved å gi bort sin egen lader. Men for all del, lykke til. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Derfor jeg i tilleg spurte om noen har et regga i databasen til elkjøp Da får jeg ny der ved å oppgi vedkomende sitt navn Lenke til kommentar
rwu Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 er vel ikke noen "lader" til det trådløse headsettet. er bare en usb-kabel som leverer 5 volt fra en pc eller xbox. kan vel bruke hvilken som helst lader på 5 volt så lenge pluggen passer og den har + i senter. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Min gikk til stikkkontakten vertfall, og har tilgode å se samme type lader. Nokia ser så og si helt likk ut men er litt større Lenke til kommentar
schism Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 hehe, jeg har faktisk en ekstra lader:) Bikkja til søstra mi spiste opp headsettet for ett års tid siden, så da ble det nytt headsett og også en ekstra lader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå