genser Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 SE er for folk som ikke bryr seg om organisering og enkle løsninger, men som tror walkman delen er så mye bedre en alt annet...Synes mobiler fra SE er veldig enkle å bruke til vanlig bruk. Nokia, derimot, .... Du har jo kjøpt en smarttelefon til å bruke til vanlig bruk, uten å sette deg i hvordan du kan personalisere den til ditt eget bruk. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 This is a freeee faaaaaaaaaall!!! Eller nei, vent, det var In Flames det ;P Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Virker som Sony gir seg en god f nå og vil aller helst kvitte seg med Ericsson-navnet slik at de kan lage mobiler selv. Er vel kanskje ikke så rart at det daler fritt hvis de skulle miste støtte fra Sony vil jeg tro. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 SE er for folk som ikke bryr seg om organisering og enkle løsninger, men som tror walkman delen er så mye bedre en alt annet...Synes mobiler fra SE er veldig enkle å bruke til vanlig bruk. Nokia, derimot, ....Du har jo kjøpt en smarttelefon til å bruke til vanlig bruk, uten å sette deg i hvordan du kan personalisere den til ditt eget bruk.Kjøpte ikke denne mobilen selv. Det hadde jeg aldri gjort. Skulle jeg absolutt hatt en smartmobil hadde jeg gått for noe mer fancy, samt en med mye større skjerm (2" er for lite for en smartphone). Fikk E51-en som jobbmobil. Dessverre er det ikke mulig å velge hvilken mobil man selv ønsker i min bedrift (eks. innenfor et visst prissegment), såfremt man ikke befinner seg helt på toppen. Dette er en policy som jeg godt forstår, men som kan være litt kjip for enkelte. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Hvis du har blitt "prakket på" en E51 som du kun skal bruke til "vanlig bruk" (vil tro du med dette mener SMS og ringing) er det i hvert fall enkelt å sette opp snarveier slik at du aldri skal trenge å gå inn i menysystemet du oppfatter vanskelig. Vanskelig å se konkret hva du klager over med modellen. edit: Leit du oppfører deg sånn. Dette innlegget er selvfølgelig et svar på dine tidligere innlegg som jeg selvfølgelig har lest. Endret 20. januar 2009 av genser Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Se tidligere innlegg. Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvis Sony begynner å lage egne mobiler igjen detter de nok ut av det europeiske markedet i likhet med alle andre japanske mobilprodusenter. Ok, med unntaket av 2-3 Sharp modeller. Lenke til kommentar
sysip Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Virker som Sony gir seg en god f nå og vil aller helst kvitte seg med Ericsson-navnet slik at de kan lage mobiler selv. Er vel kanskje ikke så rart at det daler fritt hvis de skulle miste støtte fra Sony vil jeg tro. Akkurat nå er det vel Ericsson som holder liv i SE, da de går med et heidundrende overskudd, mens Sony blør i alle ender. Så hvem vil kvitte seg med hvem, er vel ikke helt avklart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg