AndyG Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 For min del (på jobb) tar det en 10-12 sekunder før siden begynner å laste. Når den først begynner er jobben gjort på et knapt sekund. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvis du opplever at sidene henger etter at du har sendt inn et søk, så betyr det at det et problem med databaseserverne (enten det er ytelse, bugs, tilkoblingsproblemer etc.). Er det dette du opplever? Eller er det mer at sidene laster tregt som de ville gjort på en treg internettforbindelse? Marius Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Er førstenevnte jeg opplever. Fra jeg trykker på søkeknappen tar det idag 5-6 sekunder før siden begynner å laste. Når den første laster går det svært fort. Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ah,nå har det løsnet Ca.2 sek.fra høga nord Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Håper ting begynner å rulle litt bedre nå om dagen ja. I går fikk vi kjørt 2 prisoppdateringer i løpet av dagen, som om det forblir slik fremover er det nok ikke utenkelig at vi får det på plass på en litt mer permanent basis. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Må si meg enig at jeg syntes ting går kjappere nå ja, bra! Får bare håpe at det blir lagt til flere ting i prisguide også nå etterhvert. Dere burde prisjakt.nu som et mål Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Går raskere i dag ja Bidra gjerne med produkter du vil ha inn everlong. Post det i tråden du finner nederst i min signatur. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Føler fortsatt den er treg til tider, alt går egentlig kjapt til man skal inn å feks søke på produkter, søket går greit, men nå du velger en du søker på jobber den leenge. Samme når du går inn på prisguide og skal bla i kategorier tar det lang tid. Merket det spesielt godt nå. Edit: og i skrivende stund får jeg opp: Could not connect to database. Endret 11. februar 2009 av everlong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg