janan71 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvor mye av gamle instancer og bosser fra vanilla og burning crusade er det mulig å soloe nå med en bra utstyrt level 80? UBLS? ZG? AQ20? MC? BC instancer? Baron 45min run? Noen som har prøvd seg litt her på egen hånd? Eller har en link til screenshots av noen som har gjort noe av dette? Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 janan71 skrev: Hvor mye av gamle instancer og bosser fra vanilla og burning crusade er det mulig å soloe nå med en bra utstyrt level 80?UBLS? ZG? AQ20? MC? BC instancer? Baron 45min run? Noen som har prøvd seg litt her på egen hånd? Eller har en link til screenshots av noen som har gjort noe av dette? Har tatt ZG og AQ20 med Dk'en min http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Badtouch Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Sett film av en DK som har soloet flere bosser i kara Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 iDepth skrev: janan71 skrev: Hvor mye av gamle instancer og bosser fra vanilla og burning crusade er det mulig å soloe nå med en bra utstyrt level 80?UBLS? ZG? AQ20? MC? BC instancer? Baron 45min run? Noen som har prøvd seg litt her på egen hånd? Eller har en link til screenshots av noen som har gjort noe av dette? Har tatt ZG og AQ20 med Dk'en min http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Badtouch får ikke sett linekn på jobb. Men hvilke bosser har du tatt i aq20? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Bruker 9min på onyxia og 11min på badonrun, har ikke testa noe mer. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har soloet Onyxia og Baron(veldig lett) på min 80 shaman, har ikke prøvd flere enn disse men regner med at det ikke skulle være no problem å ta andre bosser. Tar Onyxia så ofte som mulig/så ofte jeg gidder, for gratis 18 slotter og ~150g Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Christeven skrev: iDepth skrev: janan71 skrev: Hvor mye av gamle instancer og bosser fra vanilla og burning crusade er det mulig å soloe nå med en bra utstyrt level 80?UBLS? ZG? AQ20? MC? BC instancer? Baron 45min run? Noen som har prøvd seg litt her på egen hånd? Eller har en link til screenshots av noen som har gjort noe av dette? Har tatt ZG og AQ20 med Dk'en min http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Badtouch får ikke sett linekn på jobb. Men hvilke bosser har du tatt i aq20? Kurinaxx, general Rajaxx, moam og ossirian, klarer ikke buru og ayamiss. Mye gratis gull her. Jeg skal prøve å ta kara snart, gief attumen mount! Har farma baron til exalted AD rep nå : p Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ha ha, det gjorde kompisen min også. Kjørte 17 Strat runs, så ble han exalted med AD og mounten til Baron droppa. Jeg har ikke tall på hvor mange runs jeg har kjørt uten å se den droppe ... Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hmm sliter faktisk med å soloe onyxia med DKen min. Er unholy og greier, men dør på fase 2. Får ikke heala opp noe. Noen tips? Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Orcuz skrev: Hmm sliter faktisk med å soloe onyxia med DKen min. Er unholy og greier, men dør på fase 2. Får ikke heala opp noe. Noen tips? Bruk DnD og unholy blight på addsa så spammer du bare death strike på Ony. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Men hu er så vanskelig å treffe? Kanskje jeg bare noober noe jævlig? Frost eller blood present? Tanking eller dps gear? Endret 19. januar 2009 av Orcuz Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Orcuz skrev: Men hu er så vanskelig å treffe? Kanskje jeg bare noober noe jævlig? Frost eller blood present? Tanking eller dps gear? Bare spring under henne, jeg bruker dps gear i frost presence. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Samme her, frost presence og dps gear. En dnd og whelps er døde. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har utrolig lyst å prøve å solo Onyxia men vet ikke helt hvordan det vil gå når jeg er en mage. Har sett en video hvor en dude gjør det men spørs om jeg har gearet til noe slikt. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvordan går man frem for å gå raid instanser alene? Må man ikke være del av en raid gruppe? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jo så må være i raid med en eller annen =) har 2 kontoer jeg så bare går i raid med ene banken min =) Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 zeus5k skrev: Har utrolig lyst å prøve å solo Onyxia men vet ikke helt hvordan det vil gå når jeg er en mage. Har sett en video hvor en dude gjør det men spørs om jeg har gearet til noe slikt. Du må være frostspecca (som du sikkert vet), og du må ha mye mana. Når du har slikt gear kommer resten av seg selv (dvs. spellpower og crit). Dette fungerer også andre veien Så du må ha litt over ok gear ja. Å bruke pots + andre buffs er veldig lov. Practice makes perfect! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Får høre med om noen i guilden er interesert i litt achivement jakt i gamle trakter Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Sink skrev: Bruker 9min på onyxia og 11min på badonrun, har ikke testa noe mer. Hvordan går du fram på Onyxia som priest? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 mulig og ta onyxia med en fury specca warrior??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå