Flakkmeister Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Leser flere steder at Sony´ene sliter med eller kan ikke kjøre full oppløsning fra PC. Ser også at det går ann på en jallamåte med 50hz og noe greier. What :S Hva er det Sony driver med her a? Høres jo helt latterlig ut. Hva er vitsen med 1080p, hvis den ikke kan ta det inn via HDMI? Stemmer dette, eller er det bare noobfakta ute å går? Hørte fra noen at det er bekreftet fra Sony. Synes det virker helt latterlig...morro å kjøpe TV`n da og finne ut av det når man kommer hjem :S Vurderer en W4500 men stoppet litt opp når jeg hørte dette. Håper det ikke stemmer? Hilsen en Sonyfan Endret 19. januar 2009 av Magnalf Lenke til kommentar
Largie Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Mange som tydligvis har lest på forumer at noen sliter med Sony. Les denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1049213&hl= Jeg har aldri hatt problemer med å kjøre min desktop på 1080p med 24Hhz innstilling (jeg ser mest film da). Men jeg har X3500 serien selv, kamerat kjører samme på sin W4500 uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå