indahla Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg vurderer å bytte min gamle 42" LCD med en ny. Idag har jeg koblet min HTPC (Dell Dimension 5150C) til TV'en vha DIV + minijack. De fleste nye TV'er jeg har sett på har kun HDMI, ikke DVI. 1) Er det best for meg å kjøpe et nytt skjermkort med HDMI til PC'en eller bør jeg finne en TV med DVI + minijack og fortsette med denne løsningen? 2) Hvis jeg velger å bytte skjermkort til et med HDMI: er det noe spesielt jeg må tenke på mtp både det nye skjermkortet og TV'en? Takk! Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) En fordel med å bytte til et skjermkort med Hdmi er at man kan få lyd fra Hdmi'en HD 4350 med HDMI/m lyd, og vifte løst 3xxx serien og 4xxx serien fra ATi tregner ikke engang en kabel fra skjermkortet til lydkortet, er bare å plugge i hdmien. Enste er at 3xxx serien støtter bare 5.1 surround lyd og 4xxx serien støtter surround 7.1 Endret 19. januar 2009 av super_1990 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå