J@cob Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 True dat. Gleder meg til å se ressultatet av hjertebildene. Fikk lyst til å skaffe meg ett selv. Må høre med fattern om det er noe igjen fra hjorteslaktningen. Eller kansje en hjortepenis. Hmm. DET kunne ha blitt grotesk Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 For å være sikker på at du får tak i hjortepenis tror jeg du må være med under slaktingen. Det er i hvert fall ikke noe vi tar vare på i de jaktlagene jeg har vært med i. Og hjertet tilfaller som oftest skytteren... Andre hjerter er nok enklere å få tak i, i Nord-Norge har jeg sett reinsdyrhjerter i frysedisken. Til trådstarter: Hjerte med piggtråd rundt er jo et motiv som allerede er brukt. Du vil ikke prøve å finne noe hjerteformet som ikke er et hjerte? (faller selvfølgelig bort hvis du trenger et anatomisk hjerte og ikke bare hjerteformen) Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Skal du pynte gangen på eit helse studium med eit bilde av eit hjerte så er det kanskje litt dummt og bruke eit hjerte frå eit dyr? Regner med at folk som studerar dette kan sjå forskjell. Om du bruker eit hjerte frå slakt så er det veldig viktig at hjertet ser friskt ut. Eit par daga gamalt opptint grisehjerte ser ikkje akkurat ut som noke du treng å ta vare på. Når det gjeld bruken av pig-tråd så forbinder dei fleste pigtråd med noke som stenger inn og fengslar ikkje beskyttande. Prøv å plaserer hjertet i rolige, beskytta omgivelser. Bruk mjuke materialer. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Amnesty har jo et hjerte med piggtråd som logo Blir et stilleben da, av noe slag Kanskje på et sølvfat. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Et stearinlys med piggtråd meinar du vel Kjetil? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Et stearinlys med piggtråd meinar du vel Kjetil? Ja, men de bruker/har brukt et hjerte med piggtråd også. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Lykke til, Kjetil. Jaktfest til helgen, må godsnakke med noen venner om å gi meg et hjerte Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Amnesty har jo et hjerte med piggtråd som logo Tviler paa den logoen var ment for aa vise at hjertet var beskyttet e.l.. Piggtraad föles mer som et slags fengsel. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Et stearinlys med piggtråd meinar du vel Kjetil? Ser ikke mye ut som et hjerte, nei . Kanskje Kjetil har en weird fetish. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå