Gå til innhold

Fotografere et hjerte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være sikker på at du får tak i hjortepenis tror jeg du må være med under slaktingen. Det er i hvert fall ikke noe vi tar vare på i de jaktlagene jeg har vært med i. Og hjertet tilfaller som oftest skytteren...

Andre hjerter er nok enklere å få tak i, i Nord-Norge har jeg sett reinsdyrhjerter i frysedisken.

Til trådstarter: Hjerte med piggtråd rundt er jo et motiv som allerede er brukt. Du vil ikke prøve å finne noe hjerteformet som ikke er et hjerte? (faller selvfølgelig bort hvis du trenger et anatomisk hjerte og ikke bare hjerteformen)

Lenke til kommentar

Skal du pynte gangen på eit helse studium med eit bilde av eit hjerte så er det kanskje litt dummt og bruke eit hjerte frå eit dyr? Regner med at folk som studerar dette kan sjå forskjell.

Om du bruker eit hjerte frå slakt så er det veldig viktig at hjertet ser friskt ut. Eit par daga gamalt opptint grisehjerte ser ikkje akkurat ut som noke du treng å ta vare på.

Når det gjeld bruken av pig-tråd så forbinder dei fleste pigtråd med noke som stenger inn og fengslar ikkje beskyttande.

Prøv å plaserer hjertet i rolige, beskytta omgivelser. Bruk mjuke materialer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...