Ratleto Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Har en maskin her nå som jeg driver og tester stabiliteten til. PSUen som sto i, viste litt variable spenninger. Ikke mye, men litt både på 5V og 12V. 5V viste 5.10-5.13, og 12V viste 11.96-12.02. Testet så enda en PSU samme maskin, og fikk omtrent det samme. Er dette et problem? På det jeg vet er gode PSUer jeg har/har hatt, er både 5V og 12V dønn stabile, også under last/HD-bruk e.l. Edit: På en Q-tec PSU jeg hadde her, varierte spenningene enda mer, og den maskinen ble som ny med ny PSU. Med Q-tec'en slo den seg av etter 3 minutter. Endret 19. januar 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Neida, heilt normalt at det er variasjonar, det var ganskje beskjedne på din PSU. Det kan og variere med kva program som måler spenningen. Om eit program les litt grovt kan det fortelle at spenninga er 5V og 12V heile tida, mens den egentleg varierer nokre mV. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg måler med multimeter jeg da. Stoler ikke på programmer til slikt. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Så lenge spenningene holder seg innen spesifikasjonene, er alt normalt. Link Hos deg varierer spenningene minimalt, så der er det ingenting å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Oki. Takker for info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå