Nico82 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hei, jeg har nettopp bytte fra tapestreamere til 4disker i raid5 (2tb lagring). Problemet er da etter jeg har valgt å lagre til disk, det blir veldig uoversiktelig er det noen som vet om det er mulig å lage mappe struktur. mandag til torsdag (inkrementel) fredag(fullbackup) Bruker backup exec 11d. 1backup srv + 3 klienter som det også kjøres win2003srv. Om du har peiling på dette eller har generell god kunnskap om Backup exec ta kontakt. Hilsen Kent Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ja, du tenker at du vil ha incr i en mappe? Og full backup i 1 mappe? Og styre skrivebeskyttelsen på hver b2d fil? Lenke til kommentar
ksnes Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Du kan forsåvidt lage en mappe pr dag og styre backupjobbene til mappene. Litt avhengig av hva slags versjon av BE du har definerer du hver mappe som en backupdevice... Lenke til kommentar
Nico82 Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Hei, jeg har nettopp bytte fra tapestreamere til 4disker i raid5 (2tb lagring). Problemet er da etter jeg har valgt å lagre til disk, det blir veldig uoversiktelig er det noen som vet om det er mulig å lage mappe struktur. mandag til torsdag (inkrementel) fredag(fullbackup) Bruker backup exec 11d. 1backup srv + 3 klienter som det også kjøres win2003srv. Om du har peiling på dette eller har generell god kunnskap om Backup exec ta kontakt. Hilsen Kent Ja, var akkurat det jeg mente For nå ligger alt i en mappe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå