Scap3r Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Har et Aopen AK77 Pro. Slår på pcen så kobler ikke skjermen seg inn. Og den står bare å piper med jevne mellomrom. Biip biip. Hva skal jeg gjøre? Vet at jeg skal se i manualen, men den har jeg mista Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Last ned manualen fra sidene til Aopen :wink: Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 se om du finner manuealen på aopen sine hjemmesider eller en annen plass i verdensveven Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 http://www.bioscentral.com/beepcodes/awardbeep.htm (hvis du har award BIOS) Ser ut som du kan ha RAM-feil. (?) Sjekk om RAMen sitter ordentlig i. DDR-brikker kan avogtil være litt harde å få ordentlig ned på midten. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Som regel...hvis pc'en piper slik som din gjør...så er det ett eller annet som ikke står skikkelig i...f.eks. ta ut og inn skjermkortet og ramen o.l. hvis ikke det funker, kan det tyde på noe som er defekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå