Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Brukt stasjonsvogn 50.000

wobbe

Anbefalte innlegg

Skal ha ny bruktbil, og det er en stasjonsvogn til 40-50 tusen som er aktuelt. Jeg ønsker helst en driftssikker japaner (evnt annet) . Student, så har ikke råd til en bil som går i stykker.

Har dere noen anbefaliger til merke og modell i denne klassen? Har sett mye på toyota avensis, men det er få av disse til salgs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ha ny bruktbil, og det er en stasjonsvogn til 40-50 tusen som er aktuelt. Jeg ønsker helst en driftssikker japaner (evnt annet) . Student, så har ikke råd til en bil som går i stykker.

Har dere noen anbefaliger til merke og modell i denne klassen? Har sett mye på toyota avensis, men det er få av disse til salgs.

Legg inn et søk på finn.no der du spesifiserer stasjonsvogn, japanske merker og 50.000 som makspris (eventuelt litt høyere så får du med litt prutingsmonn). I denne prisklassen er det uansett ikke mulig å spesisfisere at du skal ha en bil som "ikke går i stykker". Når du har gjort deg opp en mening om hva du kunne tenke deg kan du komme tilbake og høre hva folket synes om den og den bilen. Mye lettere for alle parter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Kjøper du bil til 50', må du regne med at noe går i stykker, dessverre. Du bør også se på priser på deler og reparasjoner, og tilgang til verksted.

Du sier ikke mye om ønsket størrelse, men jeg kan nevne at vi har 2 stk Opel Astra(versjon G), en 1999 og en 2000, begge kjøpt nye. Etter hhv. ca 160.000 km og 230.000 km har det ikke vært store utgifter på noen av disse, så en bil behøver ikke å være japansk for å være pålitelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...