terkje Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hei! skal fylle ut visumsøknad da jeg skal på reise til russland i slutten av februar. Har jo angst for å fylle ut noe feil og ikke få visum. Er noen ting jeg syntes er snålt med hele søknaden og håper noen her inne kan hjelpe. Her er mine spørsmål: Punkt 7: Object of journey to Russia Her er det tyligvis hva jeg skal gjøre der. Her kan jeg vel bare skrive Tourism? Punkt 8: Russian department or organizations to be visited None? Skal ikke besøke noe sånt. Punkt 9: Route of journey(points of destination) Skal til moskva. skal bare surre rundt i moskva sentrum. Hva skal jeg skrive her? punkt 14: Index and name of the tourist group Skal dette stå blankt? reiser alene.. Punkt 16: Do you have medical coverage valid in Russia? (check one) - Official Medical Protection Plan Purchased <----skal vel bare krysse av denne? har vanlig reiseforsikring - Other Policy Attached for Approval Det var vel alt.. Har alle andre vedlegg. invitasjon fra hotellet fax osv. Håper noen kan bekrefte at jeg har tolka det dette riktig -Terje Endret 19. januar 2009 av terkje Lenke til kommentar
Snusp Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Gikk det greit? Jeg lurer på det samme. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Antagelsene på 7, 8, 9 og 14 er riktige. På 16 husker jeg ikke hva jeg skrev. Tok med papirene fra reiseforsikringen og spurte fra ambassaden da jeg leverte inn søknaden. Husk å møte opp tidlig og sette av dagen til køståing. Og ha med alle papirer og kontanter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå