username882 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Vi har knapt lekser.. Gjør jo selvsagt en del for å henge med i timene, men uansett.. Egentlig ganske enkelt Selv om jeg nå har sittet siden klokka 4 med 3 engelsk stiler som skulle leveres innen midnatt xD Lenke til kommentar
Aash Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvordan tror dere det ville blitt å gått i en TAF klasse foe seg selv? Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kva meiner du? At du er den einaste i klassen? Lenke til kommentar
Aash Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja, men har noen timer med andre Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Er en i året under oss som gjør det.. Hun var den eneste av ganske mange søkere med et realistisk snitt, så de tok bare inn henne. Så vidt jeg forstår det syns hun det er helt ok, men du blir på en måte en del av to gjenger.. er med de i fellesfagene og med de i programfagene liksom. Lenke til kommentar
Aash Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Litt mer spørsmål angående jobben Jobber ein i helger eller ferier? må ein tenke ut hvor ein vil jobbe eller med kva før ein kjem på intervju? er det noko meir eg bør veta eigentleg?? Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kva du vil jobbe med blir vel egentlig fastsett av firmaet. Alle feriar utanom helligdagar er jobb, for at du skal kunne opparbeide nok timar til å ta fagprøve i tide. Det vil sei at alle planleggingsdagar er jobb, haustferie, vinterferie og fire av vekene i sommarferien. Helger er det i utgangspunktet ikkje, men dersom du er villig til å jobbe helg kan ein det mot helgetillegg. Alt slikt vert ein informert om på intervju og ved skulestart Lenke til kommentar
Aash Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Håper og tror på TAF-helse i Fusa til høsten (Har vert på besøk ) Lenke til kommentar
JanEskil Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg går nå i 9.klasse og et av de viktigste valgene i livet mitt kommer det neste året ! Jeg har utrolig lyst til å gå TAF. Her i Nord-Trøndelag er det jo TAF på Levanger og Verdal , men jeg vet ikke hvilken av de som lønner seg best. Siden jeg bor på Steinkjer som er 30 min unna , noe som vil si at jeg må pendle fram og tilbake hver dag i 4 år ! Har også hørt at Levanger , den skolen som ligger lengst unna er den med best læremiljø og klassemiljø! Akkurat som det er nå så får jeg 4,8 i snitt til sommeren , men har bare 4 i matte . Naturfag har jeg 6 , så det skal jeg klare til neste år også . Noen her som går på Verdal eller Levanger som har lyst til å fortelle litt om hvordan det er ? Mvh Jan Eskil Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg går nå i 9.klasse og et av de viktigste valgene i livet mitt kommer det neste året ! Jeg har utrolig lyst til å gå TAF. Her i Nord-Trøndelag er det jo TAF på Levanger og Verdal , men jeg vet ikke hvilken av de som lønner seg best. Siden jeg bor på Steinkjer som er 30 min unna , noe som vil si at jeg må pendle fram og tilbake hver dag i 4 år ! Har også hørt at Levanger , den skolen som ligger lengst unna er den med best læremiljø og klassemiljø! Akkurat som det er nå så får jeg 4,8 i snitt til sommeren , men har bare 4 i matte . Naturfag har jeg 6 , så det skal jeg klare til neste år også . Noen her som går på Verdal eller Levanger som har lyst til å fortelle litt om hvordan det er ? Mvh Jan Eskil Det er jo to helt forskjellige taf linjer her så du nok velge hva som passer for deg. Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Håper og tror på TAF-helse i Fusa til høsten (Har vert på besøk ) Hørte det var så få som hadde søkt, men lykke til.. snakkes vel til høsten vi da Lenke til kommentar
JanEskil Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvilke TAF-linjer er det på levanger og Verdal da? noen som vet? Lenke til kommentar
Aash Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Håper og tror på TAF-helse i Fusa til høsten (Har vert på besøk ) Hørte det var så få som hadde søkt, men lykke til.. snakkes vel til høsten vi da Veldig få som kommer til å komme inn for å si det sånn... kopi frå klassen under deg Birthe kanskje? ..... Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvilke TAF-linjer er det på levanger og Verdal da? noen som vet? Er du virkelig helt hjelpesløs? Hva med å sjekke på de respektive skolenes nettsider? Men jeg skal være grei og fortelle deg det. På Verdal er det innen bygg og anlegg og på Levanger er det innen TIP. Lenke til kommentar
JanEskil Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Nei , er ikke helt hjelpeløs ! Fant det ut , sjekket etter jeg skrev innlegget ... Lenke til kommentar
Aash Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Intervju denne uken eller neste eller neste! Noen gode tips? Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Intervju denne uken eller neste eller neste! Noen gode tips? hvem skal du på intervju med? og hvor? Lenke til kommentar
Aash Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Intervju denne uken eller neste eller neste! Noen gode tips? hvem skal du på intervju med? og hvor? Luranetunet Husker ikkje namnet, men det var ei dame. Det blir på mandag! Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 *snipp* Kan vel tenke meg at det blir Aud (øverste leder) og Hilde (nestleder)... Kjenner ikke Aud så godt, men Hilde er kjempe hyggelig (men kan gjerne se litt sur/streng ut). Hun var veilederen min hele første året, veldig flink. Det er også hun som har ansvaret for deg de to siste årene, ganske tett oppfølging da... På mitt intervju fikk jeg spørsmål om hva TAF var, måtte forklare det ganske nøye. Fikk ellers de standard spørsmålene: interesser, drømmer, hva jeg vil bli osv. Jeg fikk også spørsmål om besteforeldrene mine, jeg antar at det var for å vite om de var pasienter ett sted i systemet. Musikk interesse kan du antagelig dra nytta av å fortelle om hvis du har det Lykke til da Lenke til kommentar
Aash Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 *snipp* Kan vel tenke meg at det blir Aud (øverste leder) og Hilde (nestleder)... Kjenner ikke Aud så godt, men Hilde er kjempe hyggelig (men kan gjerne se litt sur/streng ut). Hun var veilederen min hele første året, veldig flink. Det er også hun som har ansvaret for deg de to siste årene, ganske tett oppfølging da... På mitt intervju fikk jeg spørsmål om hva TAF var, måtte forklare det ganske nøye. Fikk ellers de standard spørsmålene: interesser, drømmer, hva jeg vil bli osv. Jeg fikk også spørsmål om besteforeldrene mine, jeg antar at det var for å vite om de var pasienter ett sted i systemet. Musikk interesse kan du antagelig dra nytta av å fortelle om hvis du har det Lykke til da Snakket med ei veldig hyggelig dame i telefonen då, ho som eg ikkje huska namnet på... Jobba du/ jobber på Luranetunet? Musikk interesser har eg masse av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå