Gå til innhold

TAF - Teknisk allmenn fag


Birthe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg går TAF - Helse på Fusa vgs andre året... Savnet deg på skolen i dag :cry:

 

Men du... dere på marin, hvordan har dere gjort det for å få dekket transport? Står jo i arbeidskontrakten vår at vi skal ha transport dekket, men...

 

 

Sakna dåke òg, lite kjekt med influensa :thumbdown:

 

Hehe, transport? Eg har i allefall ikkje fått nåke som helst dekka av bedrifta. Reknar med at dei kanskje betalar det det kostar for eit ungdomskort, evt bensin. På jobb va da i allefall sånn at dersom me hadde ein dagleg reiseveg til jobb på meir enn 25 km så fekk me da dekka, men da tok dei sjølvsagt vekk rett før eg får lappen... :hrm:

 

Forresten, kor går da med klassereise for dåke på Helse?

Lenke til kommentar
fått skolereisekort av skolen jeg ihvertfall

 

Hmm..

 

Står ikke TAF for tekniske og allmenne fag?

 

:hmm: Har jeg skrevet feil? Jeg ser ikke forskjellen, men kan godt redigere og fikse det...

 

Men mente du da at TAF betyr "tekniske OG allmenne fag" eller var det bare de to e'ene du savnet?

Lenke til kommentar
btw: er det noen som vet hvorfor Kristiansund VGS ikke ligger på TAF.no?

 

Eg trur da e fordi dei ikkje oppdatere sidene så ofte. Kor lenge har Kristiansund hatt TAF? Austrheim vgs fekk det no i haust, og dei har ikkje anna enn "Tekst her..." på Taf.no. Dei har heller ikkje oppdatert at Fusa vgs har fått TAF-Helse, noko me har hatt sidan hausten 2007.

 

Når det gjeldt skulereisekortet som du har fått utdelt frå skulen, Andyf, så får det meg til å lure på om det er eit slags ungdomskort på lik linje som det me har? Me må betale det sjølv, 300 kr i månaden, og er fullt ansvarlege for det sjølve, altså får me ikkje dekka noko dersom det går tapt e.l..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...