Birthe Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Tråden for oss som går TAF. Først og fremt tenkt til å diskutere problemstillinger og annet som kun gjelder TAF. Endret 19. januar 2009 av Birthe Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Eg går Taf-Marin på Fusa vgs, andre året Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg går TAF - Helse på Fusa vgs andre året... Savnet deg på skolen i dag Men du... dere på marin, hvordan har dere gjort det for å få dekket transport? Står jo i arbeidskontrakten vår at vi skal ha transport dekket, men... Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg går TAF - Helse på Fusa vgs andre året... Savnet deg på skolen i dag Men du... dere på marin, hvordan har dere gjort det for å få dekket transport? Står jo i arbeidskontrakten vår at vi skal ha transport dekket, men... Sakna dåke òg, lite kjekt med influensa Hehe, transport? Eg har i allefall ikkje fått nåke som helst dekka av bedrifta. Reknar med at dei kanskje betalar det det kostar for eit ungdomskort, evt bensin. På jobb va da i allefall sånn at dersom me hadde ein dagleg reiseveg til jobb på meir enn 25 km så fekk me da dekka, men da tok dei sjølvsagt vekk rett før eg får lappen... Forresten, kor går da med klassereise for dåke på Helse? Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Vi har fått noen skjema ang. transportkostnader... Klasseturen må du ta med Hanne, hun som har engasjert seg mest der. Hva gjør dere nå som det portugisiske selskapet har gått konken? reiser dere likevel eller? Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hva gjør dere nå som det portugisiske selskapet har gått konken? reiser dere likevel eller? What? Da har ikkje eg fått med meg! Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Hva gjør dere nå som det portugisiske selskapet har gått konken? reiser dere likevel eller? What? Da har ikkje eg fått med meg! Kanskje meg som har missforstått da Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Kanskje meg som har missforstått da Da va da kje, har snakka med Johannes. E visst snakk om at dei ska te Mallorca istanfør. Men uansett so trur eg da e fleire TAF-eleva her i landet enn berre oss to! Lenke til kommentar
CookieMonsteret Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Neida, eg er her og! Men no er da frustrerte fruer, så du kan no tru at eg gidde å henga her.. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jees.. Folk va utruleg lite hjelpsomme her i dag. For å unngå at tråden vert stengt, så legg eg ut litt informasjon om kva teknisk allmennfag er og litt om skulen min Yrkeslabyrinten TAF.no Fusa vidaregåande skule Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hei, jeg vil minne dere om at tråder som dette skal omhandle studieretningen, og ikke deres egne studiehverdag. Til det finnes det andre kanaler. Generell småprat kan man også ta i "Den nye forumkafèen" under Off topic -> Sosialt. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Andyf joining the TAF-tards. TAF-TIP @ Kristiansund VGS (2. året)for de som lurer Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Hyggelig å endelig få noen fra en annen skole her... Nå vet ikke jeg om dere har samme kontrakt som vi har, men hva har dere gjort for å få dekket transport (hvis det er en del av avtalen deres for de første to årene da)? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 fått skolereisekort av skolen jeg ihvertfall Lenke til kommentar
haalo Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Står ikke TAF for tekniske og allmenne fag? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) ja, det gjør det btw: er det noen som vet hvorfor Kristiansund VGS ikke ligger på TAF.no? Endret 22. januar 2009 av AndyF Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 fått skolereisekort av skolen jeg ihvertfall Hmm.. Står ikke TAF for tekniske og allmenne fag? Har jeg skrevet feil? Jeg ser ikke forskjellen, men kan godt redigere og fikse det... Men mente du da at TAF betyr "tekniske OG allmenne fag" eller var det bare de to e'ene du savnet? Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 btw: er det noen som vet hvorfor Kristiansund VGS ikke ligger på TAF.no? Eg trur da e fordi dei ikkje oppdatere sidene så ofte. Kor lenge har Kristiansund hatt TAF? Austrheim vgs fekk det no i haust, og dei har ikkje anna enn "Tekst her..." på Taf.no. Dei har heller ikkje oppdatert at Fusa vgs har fått TAF-Helse, noko me har hatt sidan hausten 2007. Når det gjeldt skulereisekortet som du har fått utdelt frå skulen, Andyf, så får det meg til å lure på om det er eit slags ungdomskort på lik linje som det me har? Me må betale det sjølv, 300 kr i månaden, og er fullt ansvarlege for det sjølve, altså får me ikkje dekka noko dersom det går tapt e.l.. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 samme busskort som de som bor langt unna skolen får. må ikke betale noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå