o0 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Begynner i den gamle jobben min igjen i morgen. Fantastisk å gjøre noe etter en måneds pause. Riktignok har det vært jul, men begynner å bli lei Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Gratulerer. Jobb er jo "gøy". Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jobb er veldig "gøy" ja, å gå arbeidslaus må være grusomt. Ingen normal inntekt, ingenting å gjere på. Hadde eg vunnet 100 millionar i Lotto hadde ikkje det hindra meg i å jobbe som normalt. Gratulerer o0. Endret 19. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jeg hadde blitt forumhore på heltid om jeg hadde vunnet 100 mill. Endret 19. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jobb er veldig "gøy" ja, å gå arbeidslaus må være grusomt. Ingen normal inntekt, ingenting å gjere på. Hadde eg vunnet 100 millionar i Lotto hadde ikkje det hindra meg i å jobbe som normalt. Gratulerer o0. Haha.. Eg må sitere ein komikar eg såg i dag på morgonkvisten (omsett frå engelsk til nynorsk): Det er snakk om at kjendisar og spesielt folk med "one-hit-wonders" sløser vekk pengane sine og endar på dop etter 4-5 veker. "Ein som klarar å vere rik er Bill Gates. Berre sjå på fyren, han tenar sånn 30 millionar til dagen men kler seg likevel som ein skomakar." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå