Grimnar_ Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hei! Kunne trengt litt hjelp her. Fikk PC for 2 uker siden, det første jeg la merke til var at vifta på skjermkortet kjørte med en utrolig høy hastighet (50%) uansett temp. Temperaturen ligger på rundt 50 grader, litt over ved spill, litt under ved lettere jobb. I dag ble jeg litt mer skeptisk da hastighet på vifta til skjermkortet økte enda mer, samt startet å hoppe opp og ned i hastighet. Noen som kan komme med tips/fremgangsmåte eller erfaring? Lenke til kommentar
ThaOva Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei, vil anbefale deg og skifte vifte da stock viften bråker og kjøler dårlig, har selv kjøpt denne. Artic cooling accelero twin turbo husk og kjøpe pasta Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det skal gå ann å stille viftehastigeten ned med nyeste drivere fra ATI. Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen som vet hvordan den kjøleren somThaOva anbefaler er i forhold til denne som jeg har selv? ZEROtherm GX280 OC Edition Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Noen som vet hvordan den kjøleren somThaOva anbefaler er i forhold til denne som jeg har selv? ZEROtherm GX280 OC Edition Den du har er nok dessverre en god del dårligere og den støtter heller ikke 4870. Arctic Cooling Accelero Twin Turbo har dobbelt så mange heatpipes og vifter i tillegg så dekker den hele skjermkortet. Endret 26. januar 2009 av Duqe Lenke til kommentar
JAH Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Noen som vet hvordan den kjøleren somThaOva anbefaler er i forhold til denne som jeg har selv? ZEROtherm GX280 OC Edition Den du har er nok dessverre en god del dårligere og den støtter heller ikke 4870. Arctic Cooling Accelero Twin Turbo har dobbelt så mange heatpipes og vifter i tillegg så dekker den hele skjermkortet. ZeroTherm kjøleren funker utmerket på både 4850 og 4870. Lenke til kommentar
Grimnar_ Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Nå har vifta slutta å virke... vifta står stille mens pcn sier den er på 100% Virker også som dette er et stort problem på asus kortene, da halvparten av trådene på forumet deres handler om vifter som ikke virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå