zeerow Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hei! Har nettopp bygget meg en i7 pc. Her er speccsene. Hovedkort: ASUS P6T6 WS Revolution CPU: i7 2,66 boxed, stock kjøler GPU: Gainward HD 4870 1gb RAM: OCZ DDR3 PC3-12800 Gold Low-Voltage Triple Channel 6 GB HDD: Samsung spinpoint 1tb HDD2: harddisk fra den gamle PCen med Windows 7 beta installert. PSU: Thermaltake Toughpower 750w. Viftene går og alt ser ut til å funke, men etterhvert får jeg beskjed om at et adapter ikke fant fysisk eller virtuell disk, etter denne melding forsetter den bootingen og windows 7 loadingen kommer opp. Loadingen går i ca 2 sec før den stopper opp, systemet starter seg da på nytt. Grunnen til at jeg foreløpig bruker den gamle harddisken er at Cd-rommen jeg tenkte å bruke ikke har sata inngang som jeg trenger og som følger kan jeg ikke installere noe. Regner likevel med at dette ikke har så veldig stor betydning. Hva kan problemet være? =( MVH Mads På forhånd takk til alle bidrag. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 HDD2: harddisk fra den gamle PCen med Windows 7 beta installert. Du kan ikke bare flytte en windows installasjon fra ett maskinoppsett til et helt annerledes annet ett. Det er det som er problemet ditt. Du må gjøre en "fresh" installasjon på det "nye" systemet. Lenke til kommentar
zeerow Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Tenkte meg det var noe enkelt ja. TAkk for svaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå