Herr Brun Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Klart det. Er ikke redd for at de skal skrive noe negativt (er ikke dårlig utført tjeneste som har gjort at jeg har byttet tjenestested), men at befalet ikke skal kjenne meg godt nok til egentlig å kunne skrive en tjenesteuttalelse. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ingen bryr seg med om du har vært der eller ikke uansett. Så lenge du har en forklaring på hvor du har vært det året. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tjenesteuttalelsen blir sett på om du søker utdanning i militæret. Det er noe jeg ikke ønsker å utelukke helt enda. Lenke til kommentar
rolax Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Omsider fikk jeg tjenesteuttalelsen. Karakterene er Under Forventet - Forventet - Over Forventet - Utmerket. Jeg fikk over forventet på to punkt, og utmerket på resten det var avdelingssykepleieren som vurderte meg, og vi ble ganske godt kjent. Om jeg fortjente det eller ikke, vet jeg ikke :b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå