rolax Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Heisann. Jeg dimmet for litt over en måned siden, og har ennå ikke fått tjenesteuttalelsen. Er det noen som har dimmet som kan si sånn ca hvor lang tid det tok før dere fikk den? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 jeg fikk den rundt dimme-dato, tror det var ett par dager før jeg dimmet. fikk den ihvertfall av tropp-sjefen når jeg fortsatt var inne i førstegangs-tjenesten Lenke til kommentar
rolax Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Jaha. Da sitter jeg fast. Jeg hadde ikke befal. Jeg får prøve å ta meg en ringerunde. Takk Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Du har hatt et befal som var ansvarlig for deg, i alle fall på papiret Hva slags tjenestestilling satt du i, siden du ikke hadde noe befal? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Personalavdelingen på leiren du var i vil kunne svare deg tror jeg. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg fikk den også ganske sent (måtte ringe 3 ganger og purre før jeg fikk den i posten), mens de andre på tjenestested fikk den når de dro. Dette hadde sammenheng med at jeg var på FOS og dimmiterte derfra, og imens byttet avdelingen kompanisjef. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Fikk min i god tid før jeg dimmet. Kanskje snakk om 2-3 dager i forkant av dimmedato. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg fikk den også ganske sent (måtte ringe 3 ganger og purre før jeg fikk den i posten), mens de andre på tjenestested fikk den når de dro. Dette hadde sammenheng med at jeg var på FOS og dimmiterte derfra, og imens byttet avdelingen kompanisjef.Og denne kompanisjefen sliter per dags dato fortsatt med å få ting gjort, så du er ganske heldig som fikk den i det hele tatt Lenke til kommentar
srbz Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 I utgangspunktet skulle den egentlig vært sendt før hun tiltrådte, men da jeg ringte henne fikk jeg avdekket at den ikke var det likevel. Lenke til kommentar
rolax Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Du har hatt et befal som var ansvarlig for deg, i alle fall på papiret Hva slags tjenestestilling satt du i, siden du ikke hadde noe befal? Jeg var korpmedic på sykestua porsangmoen. På dagtid hadde jeg en sivil sykepleier som sjef. Ellers var det jeg og en menig som satt vakt 24/7. Men jeg ringte personaloffiseren for forsvarets sanitet, sessvollmoen. Har fått tjenesteuttalelsen nå Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Min var negativ. Jeg var nemlig kritisk til noe engang...... Jeg har papirer på at jeg er selvstendig og tar til motmæle mot autoriteter. Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Tjenesteuttalelsene våre reflekterte ferdighetene våre med ca. samme presisjon som karakterene fra skolen. Ikke akkurat bullseye for å si det sånn. Folk fikk både bedre og verre enn det de fortjente. Veldig få som bryr seg om den... Endret 6. februar 2009 av Master_Chef Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kan noen belyse meg hva denne tjenesteuttalelsen er for noe? Aldri hørt om. Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 De gir deg poeng i visse egenskaper. Husker ikke alle, men det er ting som samarbeidsevne, selvstendighet, ansvar... Skalaen er vel 5 forskjellige nivåer, Fra "udugelig" til "utmerket" eller noe. I tillegg står det hvilken tjeneste du utførte. Jeg fikk min i sommer, så husker ikke presist nå. De som vet noe om det må gjerne rette meg, men dette gir vel en pekepinn? I tillegg kan troppsjefen skrive et par ord om deg (i del 2 av uttalelsen på en måte), men det er frivillig, han trenger ikke å gjøre det hvis du ikke spør om det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tjenesteuttalelsen kan ha endret seg siden jeg var inne for 2 år siden, men kort og godt inneholder den: - Kort beskrevet hva tjensten/stillingen din innebærer - Kort beskrivelse om hvor bra tjenesten er utført - Karakterskala med tall på dyktighet og fremferd - Under normal, normal eller overnormal på visse punkter Lenke til kommentar
abrj Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Var ikke karakterer på den når jeg var inne for over 10 år siden Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Skal bare mangle at man får karakter etter hvordan man har prestert det året man er inne. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tjenesteuttalelsen kan ha endret seg siden jeg var inne for 2 år siden, men kort og godt inneholder den: - Kort beskrevet hva tjensten/stillingen din innebærer - Kort beskrivelse om hvor bra tjenesten er utført - Karakterskala med tall på dyktighet og fremferd - Under normal, normal eller overnormal på visse punkter Må ha blitt mer moderne attester siden da jeg var inne på straffearbeid. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Huff. Lurer på hva som kommer til å stå på min. Sånn som det er nå, så har jeg vært 2mnd på Skjold, 3mnd på Olavsvern, ca 1mnd i en stilling på BHFS og så resten (4-5 mnd) på Reitan. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 De kan ikke skrive noe negativt. Det mest negative de kan si er at du tjenestegjorde da og da, og eventuelt gi deg under normalt som karakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå