ezkoo125 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) skal kjøpe nytt headset idag, hvilket av disse burde jeg gå får? begge er i 4-500 kr klassen, har ikke lyst på nå dyrere enn det, vil ha gaming headset med bra mic. Fatal1ty Sennheiser begge er såkalte gamer headset.. eller har noen noen andre forslag som kan være bedre? ser hvertfall at Sennheiser har scoret bedre på tester.. Dekker Sennheiser hele øret? Endret 24. januar 2009 av ezkoo125 Lenke til kommentar
Quicksand Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg hadde Fatal1ty før, var et svært godt headset som jeg var godt fornøyd med Var godt og ha på og var god lyd i det Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg har selv et Sennheiser som du linker til. nei, det dekker ikke hele øret, men personlig synes jeg likevel det er veldig behagelig å ha på. God lyd, og mikrofonen er bra. Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) kjøpte Fatal1ty, men micen funker ikke, bare høy skurre lyd, vet noen hvor jeg kan skaffe drivere å slikt? eller er det noe annet som er feil? har vært på kontroll panel å stillt volumet å alt dær til ingen nytte... haster LØST Endret 24. januar 2009 av ezkoo125 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ikke kjøpt fatal1ty. Foret som er rundt øreklokkene gnager rundt ørene. Det er også veldig dårlig lyd i det. Må stille volumet på pc-en på fullt før det er passe lys i dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå