_Lucas_ Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Ok, jeg er da en 18 åring, som ikke har god erfaring med kjæresteliv osv. Så når jeg endelig finner en kjempe fin jente jeg faktisk begynner å like og er villig til å gjøre alt for å faktisk føler det kan bli noe bra, så sier hun etter andre gang vi møttes at hun ikke har mistet følelsen for x'en sin, hun sier hun ikke vil tilbake til hun for det er ikke bra for noen av dem.. Men hun bare trenger å tenke litt på ting, hun trodde hun hadde kommet over hun men ikke likevel. Og hun sa at det var ikke så lenge siden de hadde noe... Vi hadde det faktisk kjempe bra, syns nå jeg, kom kjempe godt overens, og jeg har aldri vært stoltere og brydd meg mer om en jente noen gang! Og jeg trodde virkelig vi hadde noe her, og jeg mener det enda at vi har det, og før hun snakket om x-en sin sa hun også det, at hun ville ikke at noen andre skulle ta på hun eller være intim med hun andre enn meg. Vi snakket så mye sammen og alle følelser var gjensidig. Men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, jeg gir hun jo tid, det vet hun at jeg vil... men jeg spurte om hun ville at jeg skulle holde meg unna eller noe sånt, da sa hun bare: Nei, ikke holde deg unna, ikke gjør det.. Jeg trenger bare litt tenketid.. Senere på kvelden sendte hun en melding og sa: God natt, ikke tro jeg ikke tenker på deg... glad i deg<3 Og jeg vet at x-en hennes betyr mye for hun, og at de er kjempe gode venner, men jeg er ikke ute etter å ødelegge vennskapet mellom de eller noen ting, jeg vil bare ha hun... og jeg aner ikke hvor jeg står hen lenger i forhold til hun... skal jeg sende hun meldinger? I så fall hva skal jeg skrive? Skal jeg flørte og være mer på den kanten, eller skal jeg snakke til hun som venn? Vi har kjent hverandre i to uker og vi har møtt hverandre to ganger.. Glemte å nevne at hun er 16, vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre.. Nytt innlegg lenger ned, please les disse å svar, jeg trenger å vite hva dette kan være... Endret 5. februar 2009 av Paris_16 Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) ...er villig til å gjøre alt for.... Du er i trøbbel. Dette er ikke en god innstilling dersom du skal sjekke opp noen. Og jeg vet at x-en hennes betyr mye for hun, og at de er kjempe gode venner, men jeg er ikke ute etter å ødelegge vennskapet mellom de eller noen ting, jeg vil bare ha hun... og jeg aner ikke hvor jeg står hen lenger i forhold til hun... skal jeg sende hun meldinger? I så fall hva skal jeg skrive? Skal jeg flørte og være mer på den kanten, eller skal jeg snakke til hun som venn? Ta henne med storm, sjarmer henne i senk. Oppfører du deg som en venn vil du komme til å bli en venn, og ikke noe mer. Drit i eksen, og forholdet mellom han og hun, det er ikke din jobb å ta hensyn til slik. Gjør du noe galt får du stort sett høre det. EDIT: kun jenter involvert ja, det fikk ikke jeg med meg helt Endret 19. januar 2009 av NorthWave Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det du skal gjøre nå, er å være like frempå som du alltid ville vært med ei du var intressert i. Fortsett den flørtete tonen, og vis at du er ute etter noe mer enn bare vennskap. Å kvitte seg med følelser for en eks kan være en møysommelig prosess, og her burde du bare gi henne den tiden hun trenger. Ikke legg noe press på henne, etter som det vil slå tilbake mot deg. Hun har i hvert fall sagt at hun ikke vil tilbake til eksen, så der er ikke det noe problem. Så ta tiden til hjelp, og fortsett med det dere har gjort frem til nå. Etter som hun faktisk har sagt at følelsene er gjensidige, er det nok ikke veldig mye annet du kan gjøre, enn å vente det ut. Gamle følelser går vekk til slutt, det er bare litt forskjellig på hvor lang tid det tar før det skjer. Men for all del, ikke bli passiv. Du skal snakke til henne, og behandle henne som mer enn en venn, sånn at hun vet hvor hun har deg. Da kommer hun også til å gi noen tydeligere tegn så du vet hvor du har henne. Lykke til Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) ...er villig til å gjøre alt for.... Du er i trøbbel. Dette er ikke en god innstilling dersom du skal sjekke opp noen. Og jeg vet at x-en hennes betyr mye for hun, og at de er kjempe gode venner, men jeg er ikke ute etter å ødelegge vennskapet mellom de eller noen ting, jeg vil bare ha hun... og jeg aner ikke hvor jeg står hen lenger i forhold til hun... skal jeg sende hun meldinger? I så fall hva skal jeg skrive? Skal jeg flørte og være mer på den kanten, eller skal jeg snakke til hun som venn? Ta henne med storm, sjarmer henne i senk. Oppfører du deg som en venn vil du komme til å bli en venn, og ikke noe mer. Drit i eksen, og forholdet mellom han og hun, det er ikke din jobb å ta hensyn til slik. Gjør du noe galt får du stort sett høre det. EDIT: kun jenter involvert ja, det fikk ikke jeg med meg helt Jeg vet at dette ikke er en god innstillingen, men jeg er jo ferdig med å sjekke hun opp, vi var jo på det stadiet hvor vi kunne blitt sammen på. Jeg er jo villig til å gjøre alt for dama mi. Men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, jeg vet ikke om hun faktisk vil prøve med eksen eller ikke, hun sa at eksen ikke vil uansett for hun skal i militæret, men jeg har ikke akkurat tenkt å gi henne opp, før hun sier noe annet, for alt som står i veien er kun det at følelsene for eksen kom tilbake plutselig. Endret 19. januar 2009 av Paris_16 Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Det du skal gjøre nå, er å være like frempå som du alltid ville vært med ei du var intressert i. Fortsett den flørtete tonen, og vis at du er ute etter noe mer enn bare vennskap. Å kvitte seg med følelser for en eks kan være en møysommelig prosess, og her burde du bare gi henne den tiden hun trenger. Ikke legg noe press på henne, etter som det vil slå tilbake mot deg. Hun har i hvert fall sagt at hun ikke vil tilbake til eksen, så der er ikke det noe problem. Så ta tiden til hjelp, og fortsett med det dere har gjort frem til nå. Etter som hun faktisk har sagt at følelsene er gjensidige, er det nok ikke veldig mye annet du kan gjøre, enn å vente det ut. Gamle følelser går vekk til slutt, det er bare litt forskjellig på hvor lang tid det tar før det skjer. Men for all del, ikke bli passiv. Du skal snakke til henne, og behandle henne som mer enn en venn, sånn at hun vet hvor hun har deg. Da kommer hun også til å gi noen tydeligere tegn så du vet hvor du har henne. Lykke til Ja, jeg er enig der, jeg sendte hun en melding og spurte hvordan det gikk med hun i dag, men er det ikke litt slitsomt for hun at jeg er all flirty med hun når hun er i tenke prossessen? Jeg mener når hun tenker er hun ganske inni det, hun sender melding og sier: Sorry for at jeg er litt kjedelig på meldinger nå, men jeg tenker litt på ting. Og det kan jo være at hennes følelser for meg har minsket litt nå som hun tenker på eksen igjen. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ja, jeg er enig der, jeg sendte hun en melding og spurte hvordan det gikk med hun i dag, men er det ikke litt slitsomt for hun at jeg er all flirty med hun når hun er i tenke prossessen? Jeg mener når hun tenker er hun ganske inni det, hun sender melding og sier: Sorry for at jeg er litt kjedelig på meldinger nå, men jeg tenker litt på ting. Og det kan jo være at hennes følelser for meg har minsket litt nå som hun tenker på eksen igjen. Tror hun kommer til å si ifra hvis hun syns du er slitsom. Og en liten koselig melding her og der er det ingen som har noe i mot. Uansett hvor mye de tenker, eller hva de tenker på. Du har også spurt om du skulle holde deg unna, noe hun ikke ville at du skulle gjøre. Så da er det bare å fortsette med den flørtete tonen, helt til hun sier noe annet. Når hun i tillegg sendte deg den meldingen med "God natt, ikke tro jeg ikke tenker på deg... glad i deg<3" så viser det interesse, og at hun var redd for at du skulle miste følelsene for henne. Så tror nok dette er en av de tingene der man bare må ta tiden til hjelp, og ta det som det kommer. Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Ja, jeg er enig der, jeg sendte hun en melding og spurte hvordan det gikk med hun i dag, men er det ikke litt slitsomt for hun at jeg er all flirty med hun når hun er i tenke prossessen? Jeg mener når hun tenker er hun ganske inni det, hun sender melding og sier: Sorry for at jeg er litt kjedelig på meldinger nå, men jeg tenker litt på ting. Og det kan jo være at hennes følelser for meg har minsket litt nå som hun tenker på eksen igjen. Tror hun kommer til å si ifra hvis hun syns du er slitsom. Og en liten koselig melding her og der er det ingen som har noe i mot. Uansett hvor mye de tenker, eller hva de tenker på. Du har også spurt om du skulle holde deg unna, noe hun ikke ville at du skulle gjøre. Så da er det bare å fortsette med den flørtete tonen, helt til hun sier noe annet. Når hun i tillegg sendte deg den meldingen med "God natt, ikke tro jeg ikke tenker på deg... glad i deg<3" så viser det interesse, og at hun var redd for at du skulle miste følelsene for henne. Så tror nok dette er en av de tingene der man bare må ta tiden til hjelp, og ta det som det kommer. Det er derfor jeg stoler så mye på hun, jeg vil gjerne ha et åpent forhold oss imellom og jeg vil hun skal si til meg hva som skjer med hun osv. hvertfall når det kommer til dette, og det vet hun og hun sier ifra, så derfor har jeg ikke tenkt å gi hun opp med mindre hun sier til meg at det ikke er noe sjangs. Tusen takk for svaret, det hjelper veldig=) Endret 19. januar 2009 av Paris_16 Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Ok, nå skjønner jeg virkelig ingenting mer, jeg vet ikke hva jeg skal tro om dette lenger, det virker ikke som om hun bryr seg noe mer... jeg sendte en melding: Hey, savner deg, håper vi kan møtes snart<3 så sender hun tilbake: Hei lille=) savner deg også vettu! Vi fikser sikkert at vi kan møtes, men denne og neste uke er det fullt av prøver. Hun skrev ikke noe form for at vi har noe spesielt, ikke et hjerte en gang, nå skal jeg ikke være storkrav her, men tidliggere bare i går, var hun helt annerledes. Hun skrev så mye mer intime og personlige ting til meg som gjorde meg så glad, og fikk meg til å føle at jeg betydde noe spesielt for hun... men nå snakker hun bare til meg som en venn... Nå har jeg virkelig blitt dratt ned og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... jeg vil ikke miste hun på noen måte... jeg føler så mye, men samtidig ikke noen ting... Endret 19. januar 2009 av Paris_16 Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Åh hærlig... To kvinner som skal finte hverandre ut... Uansett så er dette føkked! Kjerringa du higer etter er ei overfladisk bitch som ikke har noen som helst intensjon om å ha noe basert på følelser med deg. Det kan hende hun kryper til sengs md deg, men det er bare for å få tilfredstilt sitt eget ego. Jises da... Grublende og spekulative personer på begge sider av gjerdet... Dette kan ike gå bra... Lenke til kommentar
Andrew-91 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Åh hærlig... To kvinner som skal finte hverandre ut... Uansett så er dette føkked! Kjerringa du higer etter er ei overfladisk bitch som ikke har noen som helst intensjon om å ha noe basert på følelser med deg. Det kan hende hun kryper til sengs md deg, men det er bare for å få tilfredstilt sitt eget ego. Jises da... Grublende og spekulative personer på begge sider av gjerdet... Dette kan ike gå bra... Nice going Brutal_mann! Der hjalp du jo ekstremt mye. Det trenger ikke være noe så alvorlig Paris_16. Hun kan ha vært litt ute av seg. Fortsett å snakk med henne som du gjør, hun trenger nok bare litt tid til å bestemme seg. ikke ta det for alvorlig at en melding ikke var like fin, keep going Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 glem det, gi henne et ultimatum for faen Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 glem det, gi henne et ultimatum for faen Det er for så vidt en god ide.. .. hvis man vil skremme henne vekk.. Er man usikker på en ting, og får et ultimatum så velger man nesten alltid den enkle og sikre utveien. Og akkurat i dette tilfellet er det ut og vekk.. Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 hmm, ja man kan jo alltids vente å se ... hvis man ikke vil ha henne... Er man usikker på en ting, og får en et ultimatum så velger man det man virkelig vil ha, i dette tilfellet forhåpentligvis TS TS kan ikke drive denne tangoen mer, nå eller aldri Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Åh hærlig... To kvinner som skal finte hverandre ut... Uansett så er dette føkked! Kjerringa du higer etter er ei overfladisk bitch som ikke har noen som helst intensjon om å ha noe basert på følelser med deg. Det kan hende hun kryper til sengs md deg, men det er bare for å få tilfredstilt sitt eget ego. Jises da... Grublende og spekulative personer på begge sider av gjerdet... Dette kan ike gå bra... Nice going Brutal_mann! Der hjalp du jo ekstremt mye. Det trenger ikke være noe så alvorlig Paris_16. Hun kan ha vært litt ute av seg. Fortsett å snakk med henne som du gjør, hun trenger nok bare litt tid til å bestemme seg. ikke ta det for alvorlig at en melding ikke var like fin, keep going Det Brutal sier, er den smertefulle sannhet. Åpne øya! Tror du virkelig denne jenta bare kan få høre det som gagner henne best ? Det er flere enn henne involvert og dermed må hun også tenke på at den jenta hun da har lyst på også kan fucke med huet hennes. Såpass burde du skjønne også. Hvor ville en forfatter vært hvis h*n bare fikk god kritikk hele tiden? Tenk på det. Endret 21. januar 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 hmm, ja man kan jo alltids vente å se ... hvis man ikke vil ha henne... Er man usikker på en ting, og får en et ultimatum så velger man det man virkelig vil ha, i dette tilfellet forhåpentligvis TS TS kan ikke drive denne tangoen mer, nå eller aldri Jeg sier ikke at hun skal lene seg tilbake, være passiv, og se henne forsvinne i det fjerne.. Hun skal absolutt fortsette flørtingen, og være frempå. Men et ultimatum er ikke veien å gå. Akkurat som å bøye seg, bli slaven hennes og gjøre alt hun ber om, heller ikke funker. Men ultimatum i presset situasjoner der man er veldig usikker, gjør stort sett ikke annet enn å dytte hun i den sikre veien ut. Selvfølgelig finns det unntak, men mennesket er feige av natur, og faller som oftest til de enkle løsningene i situasjoner de ikke liker seg i. Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Mennesker er ikke feige av natur. Tenk på slaget om sparta. 300 menn mot flere tusen. Dette er AKKURAT det samme. Er ikke enig at hun skal fortsette flørtingen og være frempå, dette blir oppfattet som masete og hun "mister poeng". Vær heller klar med hvordan du føler deg for henne, og ta kontrollen. Nå har hun kontrollen, dette må endres. Jeg sier ikke at du skal tvinge henne til å elske deg, men det finnes andre metoder. Om du gjør dette blir situasjonen ikke lenger presset, og du kan gi henne et ultimatum. Do it, just do it! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 wow.. at du sammenligner dette med 300 skal jeg innrømme at jeg ikke så komme Uansett våre uenigheter, tror jeg vi er enige om at TS må finne ut av hvilken vei hun vil gå, og handle på det. Hun kan ikke være passiv og usikker nå i hvert fall.. Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 wow.. at du sammenligner dette med 300 skal jeg innrømme at jeg ikke så komme Uansett våre uenigheter, tror jeg vi er enige om at TS må finne ut av hvilken vei hun vil gå, og handle på det. Hun kan ikke være passiv og usikker nå i hvert fall.. Hehe! Dette med 300 måtte bare komme... Men enig i at TS ikke kan være passiv ILU Smurst margaas wow.. at du sammenligner dette med 300 skal jeg innrømme at jeg ikke så komme Uansett våre uenigheter, tror jeg vi er enige om at TS må finne ut av hvilken vei hun vil gå, og handle på det. Hun kan ikke være passiv og usikker nå i hvert fall.. Hehe! Dette med 300 måtte bare komme... Men enig i at TS ikke kan være passiv ILU Smurst margaas Lenke til kommentar
_Lucas_ Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 wow.. at du sammenligner dette med 300 skal jeg innrømme at jeg ikke så komme Uansett våre uenigheter, tror jeg vi er enige om at TS må finne ut av hvilken vei hun vil gå, og handle på det. Hun kan ikke være passiv og usikker nå i hvert fall.. Hehe! Dette med 300 måtte bare komme... Men enig i at TS ikke kan være passiv ILU Smurst margaas wow.. at du sammenligner dette med 300 skal jeg innrømme at jeg ikke så komme Uansett våre uenigheter, tror jeg vi er enige om at TS må finne ut av hvilken vei hun vil gå, og handle på det. Hun kan ikke være passiv og usikker nå i hvert fall.. Hehe! Dette med 300 måtte bare komme... Men enig i at TS ikke kan være passiv ILU Smurst margaas Wow, plutselig kom det mange både gode å dårlige tips, jeg tar alle til meg, men må nok innrømme at jeg tror nok ikke hun kun er ute etter et ligg. Men jeg blir bare usikker på hva jeg skal gjøre når hun sier at jeg ikke skal holde med unna, MEN samtidig gi hun litt tid. Når hun sier sånt tenker jeg: "ok, hun vil ha litt tid, da lar jeg hun være litt" men når jeg ikke skal holde meg unna heller blir jeg litt forvirret. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal oppføre meg ovenfor hun lenger.. btw, er TS et kallenavn eller hva er det?=P Lenke til kommentar
Right Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 btw, er TS et kallenavn eller hva er det?=P Det står for TrådStarter, og er derfor den som startet emnet. I dette tilfellet deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå