Gå til innhold

[AoC]The Free City of Lochlainn rekrutterer (Crom PvE)

Anbefalte innlegg

The Free City of Lochlainn

Vi er en hyggelig gjeng med casual spillere, som aldri stresser med å være best, eller først i alt. Vi spiller for å ha det gøy. Noen av oss spiller jevnlig pvp-matcher, mens andre fokuserer på pve-quests. Noen foretrekker å spille i grupper, mens andre igjen, foretrekker å gjøre sitt aleine, og i sitt eget tempo. Og trenger man hjelp til quests, så stiller vi opp på det også.

Våre medlemmer kommer fra rundt omkring i Europa, men flest norske og britiske. Aldersmessig er vi fra rundt 20, til langt over 50. Ca 20-25 aktive pr i dag, men vi vokser stadig. Hvilken klasse, og hvilket level du er, spiller ingen rolle. Vi akspeterer alle levels og klasser uanset.

Hvor er vi, og hva har vi:

-Crom PvE (opprinnelig fra Ymir)

-TeamSpeak-server*

-Web-side med forum

-raid allianse; Ymir Raid Force - med raids hver tirsdag

-Full T2 guild city - er i full gang med bygging av T3

-ingen skatt foreløpig, kun frivillig donasjon.

*TeamSpeak er kun obligatorisk ved raids. Raids er frivillig :)

Send en pm til meg, eller kontakt én av disse "in-game": Mindgrinder, Bargi, Arenor eller Itegumo

Man kan også sende en søknad på vårt forum, som du finner på:

www.lochlainnguild.com

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 11 måneder senere...

Akkurat ja.... Jeg har vært på sidene deres og registrert meg på forumet. Har fått sånn kvitteringsmelding via epost om at søknaden må gjennomgås og godkjennes, men jeg vet ikke hvor lang tid det tar:) Har du noe info å dele?

Lenke til kommentar
Akkurat ja.... Jeg har vært på sidene deres og registrert meg på forumet. Har fått sånn kvitteringsmelding via epost om at søknaden må gjennomgås og godkjennes, men jeg vet ikke hvor lang tid det tar:) Har du noe info å dele?

Vi har fått ny webside, så jeg var ikke klar over at jeg hadde fått admin-tilgang der enda :) ...men du er godkjent.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...