Joachim_F Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Et finansdokument fra CCP røper at World of Darkness er planlagt utgitt til neste år. Les mer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 hmm. Dette kan bli særs bra.. eller det kan bombe helt. Dessverre heller jeg heller mot det siste. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Som om jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Men meget intressant om de får det til da World of Darkness er en av mine favorittsettinger innen RPG. Werewolf vs Vampire vs mages vs changelings vs Wraiths...hehe spørs om de implementerer alle factions da :/ Endret 19. januar 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Soth Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har gledet meg til dette en god stund nå. En bra utvikler kombinert med et interessant konsept er ikke så gærnt. Lenke til kommentar
Sceptrum Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Skal nok iallefall prøve spillet når det kommer. Malkavian all the way. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Skal nok iallefall prøve spillet når det kommer. Malkavian all the way. Indeed Håper dette blir bra =) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Elsker CCP. Har full tillitt til dem. Med deres øye for detalje og perfektionist holdning MÅ bli bra Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 World of Darkness er. så. *****! tøft. Håper dette går bra, digger det universet, og digger eksempel-spelet. Eitt av dei beste eg har spelt nokonsinne, som gjer det endå meir synd at det gjekk slek i dass Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Gammelt nytt, men bra nytt. Spillet blir nok bra så det holder, men jeg håper communityet blir bra. Dessverre er det svært få av MMO'ene jeg har prøvd som hadde et bra community. LotRO, Vanguard og EverQuest 2 hadde svært bra community, og WoW var ikke så verst en stund. City og Heroes/Villains, Guild Wars, Cabal Online, Tabula Rasa, Age of Conan, Warhammer Online, Sword of the new world, Lineage 2, Dungeons & Dragons Online etc derimot... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hva er det du sier? Lineage 2 hadde et utmerket community da jeg spilte. Community var splittet i 2 eller 3 og det var full krig mellom dem. Det var det som gav spillet drivkraft i mine øyne. Grinde hele tiden er bare tamt. Lenke til kommentar
Melcor Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Spillet har en meget stor mulighet til å bli bra. Ikke bare er det utgiverne til EVE som lager greia, men det er også basert å det kuleste RP universet jeg noen gang har vært borti. Har også muligheten til å bli veldig dårlig, men de har iallefall allerede fått seg en spiller:). Lurer veldig på om det er basert på gamle WOD eller det nye. Håper også at man begynner som menneske og vil få muligheten til å utvikle seg til en av de andre "rasene". Virker kult, lykke til CCP. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Håper sterkt de bruker 3rd edition.. har ikke erfaring med den siste. Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Høres drit fett ut.. håper virkelig de får det til. Det hadde vært bra med litt nytt blod (Pun inteded) i MMO sjangeren. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) ToreaWHORE amirite. Utgivelse til neste år - jaja, er vel kanskje gått litt lei av WoTLK til da. Og det blir vel noen utsettelser også, i god sjangertradisjon. Jeg tillater meg likevel å være forsiktig optimistisk til dette her. Eneste bekymringen jeg har er de horder av Twilight-lesende tenåringsjenter som kanskje kommer til å befolke serverne. Vampires are the new black, osv. Endret 19. januar 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Noen som har lyst til å utdype litt hva WOD er for noe? Er det noe som er etablert av denne spill utvikleren, eller er det et navn på "eventyr" om går under denne sjangeren? Lenke til kommentar
Melcor Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 WOD = World of Darkness. Universet spillet er satt i. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Får virkelig håpe de fortsetter i deres eget fotspor og lager et spill som kan sammenlignes med EVE. Altså et sandbox et med forhåpentligvis like stor risk & consequence systemer blandet inn. Det blir ikke ordentlig krig i et spill om ikke det å dø betyr noe. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Såpass forstod jeg ... Vil det si at WOD er en betegnelse på vampyr/varulv universer enten det er film/bøker/spill som spiller seg ut med dette innholdet? Eller er det noe som er skapt av denne utvikleren ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 World of Darkness er ett alternativt speilbilde av vår egen verden. Mørkere, mer dyster, der vampyrer, varulver, spøkeser, magikere og mytiske vesener eksisterer. Begynte med Vampire the masquerade RPG og så kom werewolf the apocalypse...så kom de andre delene. Alt laget av White-Wolf studios. WOD er da samlebetegnelsen på universet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg