Archeron Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har akkurat kjøpt meg PS3 og har lyst på GTA IV. Ser at Play.com selger det ganske rimelig. Funker det å bestille ps3-spill fra england/utlandet, eller funker de ikke på min konsoll? Tenker da på slik det var i gamledager med ulike konsoll-versjoner i ulike land/kontinent (EU/US/JP) og i forhold til PAL og NTSC og sånt som jeg ikke har peil på... Antar det er et ganske enkelt svar på dette... Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hei! Ingen grunn til bekymring. Alle spill til Playstation 3 er sonefrie. Endret 19. januar 2009 av Penneknekt Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 oj! uansett i hele verden? det er jo flotters! *bestille* Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Ja, alle spill, uansett region. Blu-Ray-filmer er derimot ikke sonefrie. Endret 19. januar 2009 av Penneknekt Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Fett. Da er GTA IV og Assassins Creed bestilt! Nå er det bare å glede seg til helga Takk for oppklaring! Endret 19. januar 2009 av Archeron Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Bare hyggelig! Forumet har for øvrig også sin egen tilbudsoversikt på PS3-spill, både fra inn- og utland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå