Gå til innhold

Cod 5 glitches

natwil

Anbefalte innlegg

Hei, jeg spiller call of duty 5 på Ps3 og prøver feks å komme under bakken på Castle, men etter kanskje 50 forsøk både på å løpe ved den veggen og hoppe fra brua og inn i veggen gir jeg opp. Er det vanskeligere å gjøre dette på PS3 kontra X-Box ? Når man ser andre gjør det kommer de ofte inn på første forsøk, noe jeg gjør feil?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg vil heller forslå at du gir opp.

Slike glitchere ødelegger MYE av gleden å spille på det mappet. Syns Castle er ein bra map, men som sagt ødelegges mye av de elendige glitchene. Håper det blir ein slutt på dette tullet snart, ein patch må på plass.

Lenke til kommentar
Eg vil heller forslå at du gir opp.

Slike glitchere ødelegger MYE av gleden å spille på det mappet. Syns Castle er ein bra map, men som sagt ødelegges mye av de elendige glitchene. Håper det blir ein slutt på dette tullet snart, ein patch må på plass.

Ja jeg er helt enig, men det er derfor det er ekstra irreterrende når folk går under bakken og er udødelige! men enig med deg.

Lenke til kommentar

Glitchere suger, det er jeg enig i, men jeg synes også Treyarch suger for å ha misset glitcher på flere av brettene i spillet og ikke minst for å være såpass treger i rompa til å fikse dem når de først er oppdaget. Det ødelegger mye av gleden ved å spille waw, og er nok en grunn til at cod4 frister mer fortsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...