Gå til innhold

Mpx.no er noen svindlere!

Anbefalte innlegg

Jeg benyttet meg av forrige ukens tilbud og bestilte aopen skjermkortet som jeg trodde var en geforce4 mx440 men nå viser det seg at det er et mx440se som er mye dårligere :cry: Se her: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=0&g1=22&...28&l=2&lantall= Jeg så på bildet og 'overskriften' ser jo ut som om det var et fullblods mx440. Jeg vil ikke bruke angreretten siden da får jeg bare tilbake 400kr på noe jeg må punge ut 600for pga porto. Så er det noen som har noen sleipe triks el råd om hva jeg kan gjør så de også må betale tilbake porto?

Takk til alle med et sånt svar :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg glemte desverre å nevne at jeg fikk en venn til å bestille siden han var sånn kunde der...så er det ingen utvei så jg får dekket utgiftene? De viser jo et helt annen bildet av skjermkortet enn den jeg fikk, og det står ingen sted at 'bildet kan avvike' eller noe i den duren. Den jeg fikk har ikke engang vifte som den på bildet og den er direkte stygg i tillegg til at den ikke duger til spill.

Lenke til kommentar

Bare et lite spørsmål. Hvorfor kjøper du deg et GF4 MX kort? Hvilket kort hadde du fra før? MX kortene er ikke akkurat kjent for sin høye ytelse. Ligger vel på GF2 nivå.

Og det er nok ikke noe du kan gjøre. Offer for din egen uoppmerksomhet. Og det gjør ikke MPX.no til svindlere.

Lenke til kommentar
Jepp !

Vil anbefalle at du forandrer temaen i topic  :wink:

Og du bør slutte å forgude mpx!

Det har ingenting med å forgude noen. At du har drette på draget er ingen andre enn din egen skyld. Du slenger ut en påstand som overhode ikke holder mål.

Lenke til kommentar

Kan ikke helt skjønne hva du mener. Du bestilte et mx440 kort men trodde det var et mx440-SE kort. Nå står det faktisk klart og tydelig hvilket kort som er hva, en må jo nesten være blind for ikke å se det. Prisen er jo også vesentlig forskjellig. Og en ting til: mx440-SE er et bedre skjermkort enn mx440. Snakker om å drite seg ut.. :o

Lenke til kommentar

Vel ifølge mpx er mx440-SE nesten dobbelt så dyr og inneholder 128 Mb minne. Dessuten regner også med at SE står for Second Edition. Desverre har mpx laget en frame-side fra helvete som det er klin umulig å dyplenke til enkelte produkter til. Shame on you, mpx!

edit: her finner dere i alle fall de ulike mx440 produktene. Her er det lett å se at mx440-SE har bedre spesifikasjoner. Men det kan jo hende at mpx har gjort noe kødd da.

edit2: Selvfølgelig viktig å legge til at vi snakker om AOpen sine skjermkort da. Hvordan de andre produsentene har spesifisert skjermkortene sine aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Man kan simpelthen ikke kalle en av de mest seriøse nettbutikkene i dette landet for svindlere!!!!!

Med så mange varer i omløp i et marked som stadig mettes med forskjellige produkter og produktversjoner kan det skje feil.

Du sier at du ikke vil bruke angreretten: Vel, så gi f**n i å bestille på nettet da vel! Ihverfall, åpne en konto selv!!!!!!!!!!!!!!!!!

Får man andre til å bestille for seg kan det fort bli krøll!!!

Og.....tji- hi, et "fullblods mx440", snakker om å være fj***. Det kortet er ikke engang vann m/konditorfarge fullblods!

Men, fra spøk til alvor: Jeg har bestilt varer hos MPX for 55 000 i løpet av et år og har aldri hatt noe tull, samt aldri fått bedre kundeservice!

MPX fortjener heder for den måten de driver på, og ikke denne type omtale av en person som tydeligvis er blakk, ikke har videre peiling og ikke greier å bestille varene selv!!!

MPX gjør noe som svært få andre norske bedrifter gjør:(legg merke til at jeg sa bedrifter, ikke nettbutikker) de setter kunden i høysete og driver med seriøs kundebehandling,

Forresten......har du prøvd å ringe dem?

Dette var til dels harde ord, men jeg blir så vanvittig provosert av denne typen tråder!!!!

Lenke til kommentar

Er enig med ovenfor. Det er lett å se hva som er SE og hva som ikke er.

Og topicen på posten din gjør at de som ikke gidder lese hele posten, men bare ser den, får et automatisk dårligere inntrykk av MPX, selv om de ikke har gjort noe.

Har du i det hele tatt ringt til dem og forklart hele situasjonen _rolig_ og fortvilt, og bedt om de kunne betale frakten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg stiller meg bak stoolman, jeg har selv handlet hos mpx og jeg vet hva de står for, lave priser, rask levering og utrolig kundebehandling.

jeg har absolutt ingenting å utsette på dem.

det står 100% klart på trykk hvilket kort det dreier seg om så i dette tilfellet er det du som har drete på draget..

og jeg ber deg om å forandre på topic,unnskyld at det kan virke som om jeg er i dårlig humør, men jeg er faktisk det...du kan fanden meg ikke begynne å slenge med leppa bare pga du har gjort en feil, tror du mpx er synsk og oppfatter at du er en *insert foul language* og at du egentlig skulle ha en annen vare ? det kan faktisk ha seg slik at personer som raskt blar seg igjennom hw.no ser at det er et topic som kaller mpx svindlere men som da ikke gidder å lese hva som står, da har de lagt det i bakhodet at mpx kan de ikke stole på..

dårlig omtale på nett, spesielt på en side som hw.no kan faktisk bety en del..enten så leser du hva som står om varen eller så bestiller du ikke, så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Uten å komme inn på det øvrige du beskriver så må jeg påpeke at dersom det du skriver om avvikende utseende stemmer, så har mpx benyttet seg av villedende markedsføring. Dersom ikke det i annonsen er beskrevet at bildet av varen ikke overensstemmer med den virkelige varen så er det et brudd på markedsføringsloven. Uansett tror jeg ikke du kommer så langt med det, man får heller unngå å handle med bedrifter som ikke tar slike ting så alvorlig. Det tyder nemlig på at de kanskje ikke tar andre ting så alvorlig heller, uten å beskylde mpx for noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...