smiley123 Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Har alltid kopiert en kopi av cd platene som jeg kjøper og tar med i bilen eller på hytta, men det går ikke lenger. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hvet ikke hvordan man gjør det, men jeg blei selv forbanna når det ikke gitt, fikk ikke spilt av på datan engang! Forbanna bruks sperre! Skal aldri kjøpe en eneste plate igjen! SERIØST! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Jeg vet desverre ikke hvordan man forbir går kopsperren. Har ikke selv så mye erfaring med slikt, men sikkert noen som kan hjelpe deg om du sier hvilken cd det er. Tror ikke alle bruker samme beskyttelse. Når du vet hvilken beskyttelse som blir brukt tror jeg EAC er den beste "audio extracteren", og klarer det meste om du bruker 20 min på å lære deg det. Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 CloneCD er jo et greit program, bare husk det juridiske opp i det hele....... se også www.clone.cd Lenke til kommentar
smiley123 Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 clone cd funka ikke, har prøvd... Lenke til kommentar
ilex Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 bah, alle bør returnere "cd'er" med kopibeskyttelse. så hent ned albumet i mp3 i stedet -_- (og nei, det er ikke ulovlig... enda). kopibeskyttelse er imot cd standarden (dermed er det ikke en cd, du finner ikke cd logo'en på de). du blir berøvet for din rettighet til å ta kopier, fy! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Flere cdspillere i biler også som ikke tar de nye skivene.... Brenn kopisperen og la oss høre den musikken vi vil...hvor vi vil. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Bruker selv Easy CD-DA Extractor og den har for meg tatt alle plater med slike avspillingssperrer. Men jeg ville gjort som de andre anbefaler ja, gå til butikken og si at du enten vil ha en vare uten feil eller pengene igjen. Lenke til kommentar
smiley123 Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 jippi Easy CD-DA Extractor funka, tok bare litt tid, men det gikk greit. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 CloneCD og lignende fungerer jo ikke av den enkle grunn; dem kopierer eksakte kopier, dermed er sperra fortsatt med. Når skal produsentene forstå at så lenge plata kan spilles av kan den også kopieres? Kopisperre er jo bare tull! Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 enkelte ganger må man "krype til korset" og rippe sporene til Wav-format, for deretter brenne disse. Det vil alltid la seg gjøre...Resultatet blir jo temmelig likt en vanlig cd. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 CloneCD og lignende fungerer jo ikke av den enkle grunn; dem kopierer eksakte kopier, dermed er sperra fortsatt med. Det er bare hvis man ikke vet hvordan man skal sette innstillingene. enkelte ganger må man "krype til korset" og rippe sporene til Wav-format, for deretter brenne disse. Det vil alltid la seg gjøre... Eh. Det er dette som er problematisk, av og til. Ikke alle rippere tar de forskjellige brukersperrene. Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Eh. Det er dette som er problematisk, av og til. Ikke alle rippere tar de forskjellige brukersperrene. eehhhhh..... nevnte jeg ikke Isobuster ? Finnes en del programmer for dette som tar det som er av kopisperrer.......søk litt på "GUGEL" ! :smile: :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Ikke i den posten jeg siterte. Og jeg ser ikke relevansen det har med det du skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå