Gå til innhold

Brennesperre på nye musikkcd'er

smiley123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet desverre ikke hvordan man forbir går kopsperren. Har ikke selv så mye erfaring med slikt, men sikkert noen som kan hjelpe deg om du sier hvilken cd det er. Tror ikke alle bruker samme beskyttelse. Når du vet hvilken beskyttelse som blir brukt tror jeg EAC er den beste "audio extracteren", og klarer det meste om du bruker 20 min på å lære deg det.

Lenke til kommentar

bah, alle bør returnere "cd'er" med kopibeskyttelse. så hent ned albumet i mp3 i stedet -_- (og nei, det er ikke ulovlig... enda).

kopibeskyttelse er imot cd standarden (dermed er det ikke en cd, du finner ikke cd logo'en på de). du blir berøvet for din rettighet til å ta kopier, fy!

Lenke til kommentar

CloneCD og lignende fungerer jo ikke av den enkle grunn; dem kopierer eksakte kopier, dermed er sperra fortsatt med.

Når skal produsentene forstå at så lenge plata kan spilles av kan den også kopieres? Kopisperre er jo bare tull!

Lenke til kommentar
CloneCD og lignende fungerer jo ikke av den enkle grunn; dem kopierer eksakte kopier, dermed er sperra fortsatt med.

Det er bare hvis man ikke vet hvordan man skal sette innstillingene.

enkelte ganger må man "krype til korset" og rippe sporene til Wav-format, for deretter brenne disse. Det vil alltid la seg gjøre...

Eh. Det er dette som er problematisk, av og til. Ikke alle rippere tar de forskjellige brukersperrene.

Lenke til kommentar

Eh. Det er dette som er problematisk, av og til. Ikke alle rippere tar de forskjellige brukersperrene.

eehhhhh..... nevnte jeg ikke Isobuster ? Finnes en del programmer for dette som tar det som er av kopisperrer.......søk litt på "GUGEL" ! :smile: :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...