Breidablik Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Dette har jo som mange over har sagt vært mulig lenge, men bra at de gjør det enklere. Håper bare at det etter hvert vil mer støtte for dette... Lenke til kommentar
ziper Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Maerl1d: jeg tenkte mer at det var et alternativ til alle de andre programmene og sidene siden du laster rett ned fra youtube, og forresten så kommer det jo opp en knapp på youtube som du trykker på og laster ned filmen etter at du har trykket på bokmerket. GullLars: under url baren der du skriver adresse til sidene du skal på så kan du lagre lenker der høyre killer du trykk "nytt bokmerke" i navn skriv hva du vil og i adresse legger du koden min. her ser du hvor den skal ligge: http://bilete.no/7068 høyre klikk der og velg nytt bokmerke: http://bilete.no/7069 og der skal koden ligge: http://bilete.no/7070 Lenke til kommentar
lain Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg bruker bare flashgot plugin til firefox, fungerer på alt av flash sider. Genial liten ap, kommer et lite ikon i nedre høyre hjørnet når du kan laste ned ting, også kan du velge om den skal hente alt av flash, eller plukke ut en fil (om det er flere på samme side). Med flashgot henter du også rett ned fra youtube, eller, du henter det fra din hurtigbuffer blir mer riktig, og kopierer dette til din download folder. Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg pleier bare å bruke et Greasemonkey-script som heter "Download YouTube Videos as MP4" slik at det kommer en direktelink under beskrivelsen til videoen for å laste videoen ned som mp4 Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Her var det mye snåle løsninger for noe som egentlig er veldig enkelt, youtube vidoer blir jo lastet ned til Temp mappen på datamaskinen så den ligger jo der. Mao er det unødvendig med ekstra programvare, websider eller scripts. Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Her var det mye snåle løsninger for noe som egentlig er veldig enkelt, youtube vidoer blir jo lastet ned til Temp mappen på datamaskinen så den ligger jo der. Mao er det unødvendig med ekstra programvare, websider eller scripts. det funket ikke hos meg Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Da har du gjort noe feil. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Da har du gjort noe feil. Korleis kan han ha gjort noko feil når du ikkje har forklart kva som må gjerast? Dessuten er Youtube flashbasert og legg ikkje noko igjen på harddisken. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Da har du gjort noe feil. Korleis kan han ha gjort noko feil når du ikkje har forklart kva som må gjerast? Dessuten er Youtube flashbasert og legg ikkje noko igjen på harddisken. Det er fullstendig vrøvl, ALLE flashbaserte spillere laster ned flashvideoer til disk. Jeg har fremdeles til gode å se noen som fungerer på noen annen måte. Endret 28. juli 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Og du kunne ikkje tenke deg å forklare kvar ein finn dei snart? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Kommer an på hvilken nettleser og operativsystem du har. I opera kan du gå til opera:about og se hvilken mappe det er. Alle filene har bare genererte navn, så det letteste for å finne det er vel å sortere etter størrelse og prøve å spille av. Er litt mer tungvindt enn å bruke de andre måtene nevnt her... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Det er og mogeleg å setje opp ei nettside til at brukarane laster filene ned i minnet (RAM). Då er det ingen spor på harddisken. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Det er ganske enkelt: Man laster ferdig filen i youtube. Sjekker hvor den lagres til i Procmon: Og der har du videoen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Så endrer du filtypen til FLV og laster ned ein FLV-spelar som kan vise videoen. I Opera finn du cache4-mappa i Help -> About. Sorter etter størrelse. Når videoen blir lasta ned kan du oppdatere og sjå kva fil som blir større. Uansett er det eit fint tillegg til Youtube. Eg brukar foreløpig nettsider som henter lenken. Om ein vil laste ned ein film i HD, vil ein alltid laste ned i HD eller ein komprimert versjon dersom ein ser på ein komprimert versjon på Youtube? Endret 28. juli 2009 av Zeph Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Nei, sjekket du ut bildet i det hele tatt? Det var mp4 format! Det var faktisk ikke nødvendig å endre filtypen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Eg får kun FLV-filer frå Youtube. I Opera ser dei ikkje ut til å ha filtype, i Internet Explorer kjem dei som FLV-format. Med mindre denne Procmon, kva det no er, endrer filtypen då. Endret 28. juli 2009 av Zeph Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Tipper at du får flv hvis du har vanlig kvalitet i youtube, og mp4 hvis du velger HQ eller HD. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) De fysiske bevisene som jeg lagt til rette sier ihvertfall at det klart og tydelig snakk om en .MP4 container ikke en .FLV container. Procmon endrer ingenting. Jeg bruke IE8 ihvertfall. Det kan godt ha noe med å gjøre med HQ å gjøre - husker også at det var .FLV før. Endret 28. juli 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Da har du nok feil video fendererbest. Youtube har bare flash format pa siden sin. Edit: oh nevermind.. de har visst mp4 pa medium og hd filmer.. og flv pa low og high. Endret 28. juli 2009 av coax Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Da har du nok feil video fendererbest.Youtube har bare flash format pa siden sin. Nei selvsagt har jeg ikke det, jeg spilte jo av videon selv om jeg sjekket, synes det er ganske fantastisk at folk skal kverulere mot håndfaste bevis det blir nesten litt latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå