abene Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det skal snart være enklere å laste ned Youtube-videoer. Les mer Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Det er jo så mange sånne DL sider. jeg var litt kjapp med denne kommentaren. Bra de tenker på dette Endret 19. januar 2009 av Pyrellus Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ikke verst, da gjelder det bare å laste ned filmene man liker før: -Youtube fjerner lydene på de -Youtube fjerner filmer fordi noen mener det er beskyttet -Youtube fjerner filmene for spesifikke land -noe annet fjas Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Det er bra at man ikke trenger å ha ekstra programvare for og laste ned youtube-videoer. Flere og flere folk vil da laste ned videoene, noe som er positivt Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Man trenger vel ikke å ha ekstra programvare for å laste ned youtube idag heller. Bare putt kick foran youtube i linken og gå inn på den siden. Altså www.kickyoutube.com (videonavn) Lenke til kommentar
SamCpp Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Eventuelt la brukeren som deler filmen bestemme om den skal være nedlastbar. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 At dei implementerte denne funksjonen direkte på nettsida var jo berre eit spørsmål om tid. Det har jo i lang tid gått an å laste ned desse videoane på andre måtar (f.eks. som 2mmy91 viser), dette er berre eit frynsegode for forbrukaren sin del med andre ord. Kudos. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Trenger bare et lite tillegg i Firefox, så er det kjempeenkelt å laste ned så godt som alle flash-videoer, f.eks. "DownloadHelper". Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Eventuelt la brukeren som deler filmen bestemme om den skal være nedlastbar. Joda, men likevel vil det berre ta den jamne databrukar 2 min å fikse ein annan måte å laste videoen ned på. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Og dermed var google enda et skritt nærmere verdens herredømme! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Så trenger jeg bare å vite hvordan jeg får lyden ut av flv-filen uten å dile med tvilsom tredjeparts-vare. Noen som vet hvordan det gjøres i Flash? Får åpnet filen, men finner ikke lyden... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvordan vil dette fungere med tanke på kopirett på musikk? Jeg går ut i fra at en av grunnene til at Youtube/platekompaniene ikke slår hardt ned på at folk bruker kopibeskyttet video er fordi det ikke er mulig å laste ned videoen (uten å bruke eksterne programmer). Lenke til kommentar
G Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kjøpte Replay AV en gang. Ser jo her i tråden at det kanskje var unødvendig. Men har nå hatt den i ett par år. Så litt glede har jeg jo hatt av investeringen. Lenke til kommentar
ziper Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 hvorfor skal det gjøres så vanskelig? det er jo bare og bruker firefox nytt bokmerke og legg dette der det står adresse "java script:if%20(document.getElementById('download-youtube-video')==null%20&&%20!!(document.location.href.match(/http:\/\/[a-zA-Z\.]*youtube\.com\/watch/)))%20{var%20yt_mp4_path='http://www.youtube.com/get_video?fmt=18&video_id='+swfArgs['video_id']+'&t='+swfArgs['t'];%20var%20div_embed=document.getElementById('watch-embed-div');if(div_embed){var%20div_download=document.createElement('div');div_download.innerHTML='<br%20/>%20<span%20id=\'download-youtube-video\'><a%20href=\''+yt_mp4_path+'\'>Download%20as%20MP4</a>%20'+%20%20((navigator.userAgent.indexOf('Safari')!=-1)?'(control-click%20and%20select%20<i>Download%20linked%20file%20as</i>)''(right-click%20and%20select%20<i>Save%20'+%20(navigator.appName=='Microsoft%20Internet%20Explorer'?'target':'link')%20+'%20as)</i>'))+'</span>';div_embed.appendChild(div_download);}}void(0);" uten " så når du er på youtube trykker du på bokmerket og det kommer en knapp under url og embed, høyre klikk på den og lagre som da lagres den som en mp4 fil. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hmmm... DanRger, det virker som et riktig javascript, men jeg får ikke lagt det til som bokmerke. Firefox vil ikke akseptere det som URL for bokmerket. Synes det er en forbedring fra youtube dette her, men frykter bråk pga kopirettigheter. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 danroger: Din måte virker da litt vanskeligere enn å trykke på en link på selve YouTube siden... Hender seg jeg bruker YouTube videoer til skoleprosjekt, og da er det veldig kjekt å finne en fin link hvor det står download på. Dette skulle vært på plass for lenge siden! Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) GullLars: Av en eller annen merkelig grunn legger forumet inn mellomrom når man skriver "java script:" i ett ord. Fjern mellomrommet, så skal det virke. Jeg håper de etterhvert gjør så man kan laste ned original-videoen med dette, men det er kanskje for mye å håpe. Hvis det er det, så er det veldig bra. Hvis ikke, så er dette et fint tillegg, men ikke så veldig nødvendig siden det finnes tjenester for det (men uansett praktisk å ha det på siden da). Endret 19. januar 2009 av trygveaa Lenke til kommentar
Zirup Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Når en har valgt video kan en skrive kiss foran youtube i adressefeltet (http://www.kissyoutube.com/osv...) En kan da velge om en ønsker å laste ned HD-versjonen. Krever java. Fungerer forøvrig helt utmerket. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Er det kun Obamas kanal som har dette altså? Finner ingen andre... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 danroger: Din måte virker da litt vanskeligere enn å trykke på en link på selve YouTube siden... Det er mye lettere enn å skrive kick eller kiss foran adressen hver gang, og i alle fall ikke vanskeligere enn det er å trykke på en lenke på selve siden. Det er foreløpig uklart om alle Youtube-videoer vil etter hvert få denne funksjonen (...) Det var en veldig krøkkete formulering. «Det er foreløpig uklart om alle Youtube-videoer etter hvert vil få denne funksjonen (...)» klinger litt bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå