Skello Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 hei fikk meg ei ny maskin ( Compaq evo n1020v) for ca 1 veke sia, og begynte med 1 gang og sjekke innstillinger og teste ut ting og tang. plutselig etter att eg hadde instalert alt av updates til windows og tatt vekk hurtigtastene, så skjedde det att må eg holde inn en knapp heilt nederst til høgre som heter "FN" med ein firkant rundt, for og skrive inn u i o p k l ø m . - 0 det er tall ved siden av dei eg skriver inn istede for bokstaven eg skal skrive.eg ganske sikker på att eg har gjort nokke i instillingane men no har eg prøvd en god del ting. dei andre brukereane på maskina kan skrive heilt normalt. sikkert litt rotete skreve,men eg har døgna og har lyst og få det tilbake til d normale Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 eh, ikke for å erte, men ert, ert (sorry, måtte bare...) Lenke til kommentar
Skello Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Funka ikkje, er bare på min bruker dette har skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå