HLSolbjorg Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hei! Ser ikke ut som det er noen som kan hjelpe meg ,(her), så jeg får vel heller spørre om det er noen vits å sende inn kortet, når de ikke har det på lager? Isåfall, hvilket kort får jeg tilbake, hvis de sender ut et nytt, og hvor lang tid kommer det til å ta? Husker ikke hvor jeg bestilte fra, og det står heller ikke på eska... Hvor mye må jeg eventuelt betale for å få 280, 285 eller 295? EDIT: Kjøpte fra pcutstyr.no.. Endret 19. januar 2009 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Send mail, eller ring til pcutstyr.no Bare de kan svare på disse spørsmålene. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 du får likt kort tilbake antar jeg. ditt er jo ikke så gammelt, så de har nok de fortsatt på lager. tar vel et par uker. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Ja, får vel ringe dem.. Sendt mail til [email protected] også Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 sendte mail til pcutstyr, men fortsatt ikke noe svar.. Er de treige med å svare? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 2-3 virkedager er ganske vanlig behandlingstid. Tipper du får svar i løpet av dagen. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 3 dager har det da gått... venter til i morra, så får jeg vel snakke med fattern.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå